سخنگوی ستاد انتخابات کشور خبر داد:

نخستین دوره آموزشی مجریان انتخابات مجلس برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۵:۱۷
کد خبر: ۸۸۳۵۸۲
نخستین دوره آموزشی مجریان انتخابات مجلس برگزار می شود
نخستین دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۳ مرداد ماه در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، «سید اسماعیل موسوی»  ضمن اعلام این خبر افزود: از ابتدای امسال برنامه ریزی های مربوط به برگزاری دوره های ۱۰ گانه آموزشی فرمانداران و بخشداران سراسر کشور با هدف ارتقاء دانش انتخاباتی و مدیریت بهینه اجرای آن صورت گرفته است که چهارشنبه این هفته،   اولین دوره آن به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: معاونان سیاسی و انتخابات استانداری های سراسر کشور به همراه اعضای ستاد انتخابات استانها نیز در این دوره های آموزشی شرکت خواهند کرد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور اظهار کرد: در این دوره ها علاوه بر مجریان، هیات های بازرسی نیز حضور خواهند داشت تا با آخرین تغییرات قانون و دستورالعمل های انتخاباتی و شرح وظایف خود آشنا شوند؛ زیرا معتقدیم تعامل و تفاهم مجریان، بازرسان  و ناظران میتواند در سلامت انتخابات نقش مهم و موثری داشته باشد.

موسوی افزود: مباحثی همچون مدیریت اجرایی انتخابات، حفاظت و امنیت انتخابات، مسائل حقوقی انتخابات، انتخابات الکترونیکی و مباحث مالی و پشتیبانی انتخابات، از جمله مواردی است که برای بحث و تبادل نظر در این همایش ها در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطر نشان کرد: اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و قزوین و هم چنین بخشداران استانهای تهران، البرز و قم مهمانان نخستین دوره آموزشی به میزبانی ستاد انتخابات کشور خواهند بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز