هادی شوشتری:

رفع سوء تفاهمات با عربستان زمان زیادی لازم دارد

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۷:۴۰
کد خبر: ۸۸۳۶۹۱
رفع سوء تفاهمات با عربستان زمان زیادی لازم دارد
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود این که ایران و عربستان در جهان اسلام مسائل مشترکی دارند از رابطه خوبی با یکدیگر برخودار نیستند و برقراری ارتباط و رفع سوء تفاهمات زمان زیادی را لازم دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، هادی شوشتری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در قوچان افزود: ایران به عنوان بازیگر بزرگ منطقه ای همواره اعلام کرده امنیت منطقه پارامتر و شاخصی مهم به شمار می‌آید و مخالف کامل حضور نیروهای فرا منطقه ای در این حوزه مهم از جغرافیای سیاسی جهان است.

وی اضافه کرد: ایران به هیچ وجه با حضور نیروهای فرا منطقه ای در خلیج فارس موافق نبوده و معتقد است امنیت منطقه باید توسط کشورهای منطقه تأمین شود.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفتارها و نشانه های مثبتی که اخیراً از طرف عربستان به سمت ایران فرستاده می‌شود گفت: با وجود این که ایران و عربستان در جهان اسلام مسائل مشترکی دارند  از رابطه خوبی با یکدیگر برخودار نیستند و برقراری ارتباط و رفع سوء تفاهمات زمان زیادی را لازم دارد.

شوشتری افزود: این پیام ها با توجه واقعیات و اتفاقات منطقه از سوی ریاض داده می‌شود و جمهوری اسلامی ایران نیز از هر موضوعی که به وضعیت جهان اسلام کمک کند استقبال کرده و بارها تأکید کرده است که برای مذاکرات هیچ محدودیتی ندارد.

وی شعارهای انتخاباتی خود را  یک برنامه برای توسعه شهرستانهای قوچان و فاروج دانست و گفت: تا به امروز که چند ماه مانده به انتخابات مجلس یازدهم تمامی مواردی که در قالب برنامه اعلام شده بود ملاک عمل قرار گرفته است و بخش قابل توجهی از این برنامه عملیاتی اجرا شده، بخشی در حال اجراست و بخشی دیگر هم نیاز به زمان بیشتری دارد.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غرب مشهد واقع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز