سخنگوی دولت:

پمپئو حتی مفهوم شب "تیشا بئاو" را نمی‌فهمد

۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۷:۱۵
کد خبر: ۸۸۳۸۵۲
پمپئو حتی مفهوم شب تیشا بئاو را نمی‌فهمد
سخنگوی دولت گفت: وزیر امور خارجه آمریکا حتی مفهوم شب "تیشا بئاو" را نمی‌فهمد که اگر می‌فهمید، رژیم اسرائیل همان شومی بزرگ است که به یکسان بر یهودیان و مسلمانان فلسطین سایه افکن شده و باید برای رهایی ازآن شومی دعا کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی ربیعی»، سخنگوی دولت، در توییتر خود نوشت:

«مایک پمپئو بازهم با فقدان سواد تاریخی مقابل پیام رهبر معظم انقلاب با اشاره به شب "تیشا بئاو" به مساله قوم یهود و فلسطین پرداخته و پیام ایشان را به فراخوان خشونت علیه یهودیان تعبیر و نهیب زدن برسررژیم کودک‌کش اسرائیل را که فریضه امت مسلمان درحج است، منافی با آیین این شب دانسته است.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا حتی مفهوم شب "تیشا بئاو" را نمی‌فهمد که اگر می فهمید رژیم اسرائیل همان شومی بزرگ است که به یکسان بر یهودیان و مسلمانان فلسطین سایه افکن شده و باید برای رهایی ازآن شومی دعا کرد.

پمپئو نه جامعه ایران را می‌شناسد که شهروندان یهود جایگاه خاص خود را در دل آن دارند، نه تاریخ می داند که شهروندان یهودی ما در همه قرون اسلامی وپیشا اسلامی آیین‌های دینی خود را درکمال آزادی به جا آورده و می‌آورند.

پمپئو بازهم با فقدان سواد تاریخی مقابل پیام رهبر معظم انقلاب با اشاره به شب "تیشا بئاو" به مساله قوم یهود و فلسطین پرداخته و پیام ایشان را به فراخوان خشونت علیه یهودیان تعبیر و نهیب زدن برسررژیم کودک‌کش اسرائیل را که فریضه امت مسلمان درحج است، منافی با آیین این شب دانسته است.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز