افشای رسوایی اخلاقی بزرگ در ارتش آمریکا

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۴:۵۶:۳۷
کد خبر: ۸۸۳۹۹۸
افشای رسوایی اخلاقی بزرگ در ارتش آمریکا
ژنرال ریچارد کلارک فرمانده نیروهای عملیات ویژه آمریکا روز دوشنبه گفت: نیروهای تحت فرماندهی او در پی رسوایی های اخلاقی اخیر از جمله تجاوز جنسی و قتل تحت کنترل و بررسی کامل قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از شبکه ان بی سی، ریچارد کلارک که دوازدهمین فرمانده نیروهای عملیات ویژه آمریکاست، در یادداشتی به دیگر فرماندهان پنتاگون نوشت: گزارش های اخیر در مورد مشکلات اخلاقی و قتل های عمد توسط نیروهای ارتش، مخالف فرهنگ و اخلاق است و تهدید جدی برای اعتماد جهانیان به آمریکا به حساب می آید.

وی با پذیرفتن گزارش های غیراخلاقی نیروهای زیر دست خویش، افزود: من در صدد بررسی جامع فرهنگ و اخلاق نیروهای عملیات ویژه هستم.

شبکه ان بی سی می گوید که گزارش فساد اخلاقی و قتلی که ژنرال ریچارد کلارک به آن اشاره کرده، شامل نیروهای عملیات ویژه آمریکا از جمله یگان ویژه نیروی دریایی و نیروهای دلتا نیز می شود.

تیم‌های «دریا، هوا و زمین» یا Navy SEALs ، نام یگان نیروهای ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکاست که زیر نظر فرماندهی مشترک عملیات ویژه (JSOC) فعالیت می‌کند.

تا کنون تعداد زیادی از نیروهای یگان عملیات ویژه آمریکا به علت فسادهای اخلاقی و قتل های شخصی از مأموریت عراق اخراج شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز