وزیر کشور هفته آینده در مجلس حضور می‌یابد

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۴:۰۵
کد خبر: ۸۸۵۱۷۸
وزیر کشور هفته آینده در مجلس حضور می‌یابد
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هفته آینده برای پاسخ به سوالات دو نماینده در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از دو هفته تعطیلی و حضور در حوزه های انتخابیه، قرار است این هفته در مجلس حاضر شوند.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای پاسخ به سوالات سیدعلی ادیانی نماینده قائمشهر و سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب در مجلس حضور  خواهد یافت.

 این هفته گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی و گزارش دیگر این کمیسیون در مورد حادثه آتش‌سوزی مدرسه دخترانه زاهدان در مجلس قرائت می شود.

بررسی گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تعحقیق و تفحص از عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ‌و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر اجرای ناقص قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار  از دیگر  مواردی است کهدر دستور کار هفتة‌آتی نمایندگان قرار دارد.

بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس، طرح یک فوریتی ساماندهی صنعت خودرو و لایحه تجارت در دستور کار بررسی مجلس قرار دارد.

نمایندگان همچنین طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، طرح اصلاح ماده ۱۳۳ قانون مالیات‌های مستقیم و لایحه موافقتنامه چارچوب تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه را  هفته آینده مجلس بررسی خواهند کرد.

نظر شما