جانشین فرمانده‌کل سپاه:

اقتدار سپاه در تنگه هرمز افزایش داشته است/ دشمنان فکر حمله به مخیله خود علیه ایران راه ندهند

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۶:۵۸
کد خبر: ۸۸۵۶۵۸
اقتدار سپاه در تنگه هرمز افزایش داشته است/ دشمنان فکر حمله به مخیله خود علیه ایران راه ندهند
جانشین فرمانده‌کل سپاه گفت: توصیه ما به دشمنان این است که حتی فکر و اندیشه توطئه و حمله علیه ایران را به مخیّله خود راه ندهند که دچار پشیمانی سختی می‌شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سردار دریادار پاسدار علی فدوی»، جانشین فرمانده‌ کل سپاه، در گفت‌وگویی با بیان اینکه اقتدار سپاه در منطقه تنگه هرمز افزایش داشته است٬ اظهار داشت: وضعیت سپاه در پاسداری از تنگه‌هرمز با توجه به اتفاقات اخیر قوی‌تر و بااقتدارتر از گذشته شده و دنیا نیز به این موضوع اذعان دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه دشمنان ایران اسلامی را خطاب قرار داد و گفت: توصیه ما به دشمنان این است که حتی فکر و اندیشه توطئه و حمله علیه جمهوری اسلامی ایران را به مخیله خود راه ندهند که دچار پشیمانی سختی می‌شوند. دشمن 40 سال است که درحال تست‌کردن جمهوری اسلامی ایران بوده و باید از این امتحانات خود درس بگیرند.

سردار فدوی تأکید کرد: وضعیت سپاه در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی بسیار عالی و روبه‌جلو است و در همه زمینه‌هایی که مردم در آن دچار مشکل هستند ورود جدی خواهیم داشت. ملت ایران منتظر خبرهای بسیار خوبی در آینده نزدیک باشند. ملت ایران همانند گذشته که پای کار نظام و انقلاب اسلامی بوده اند در ادامه نیز با استقامت و ولایت‌مداری اتفاقات خوبی را رقم خواهند زد.

 

نظر شما
پرونده ویژه