حمیدرضا ترقی:

اصولگرایان از نقش پدری روحانیت مبارز استقبال می‌کنند/ پایداری ها برجسته هستند چرا که در صدد ایجاد اختلاف بین اصولگرایان هستند!

۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۵:۱۴
کد خبر: ۸۸۵۸۶۶
اصولگرایان از نقش پدری روحانیت مبارز استقبال می‌کنند/ پایداری ها برجسته هستند چرا که در صدد ایجاد اختلاف بین اصولگرایان هستند!
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: پایداری ها برجسته و بولد شده هستند برای اینکه می خواهند بین نیروهای اصولگرا اختلاف ایجاد کنند.

«حمیدرضا ترقی»، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، درباره علت عدم حضور پایداری ها و مستقل دانستن خود از سایر جریانات اصولگرا به خبرنگار سیاسی برنا گفت: اینکه جبهه پایداری در جلسه روحانیت مبارز  و یا جلسات دیگر حضور پیدا نکرده است دلیل بر عدم حضور قطعی آن در همه جلسات اصولگرایان نیست. این عدم حضور می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. تشکیلات دیگر نیز در این جلسات غایب بودند.

وی دراین باره که به هر حال پایداری ها در جریانات اصولگرایی نقش برجسته ای داشته اند، نیز بیان کرد: پایداری ها برجسته و بولد شده هستند برای اینکه می خواهند بین نیروهای اصولگرا اختلاف ایجاد کنند. کسانی که می خواهند از اختلافات جریانات اصولگرا نان بخورند درصدد برجسته کردن پایداری ها هستند درحالی که اختلاف خاصی وجود ندارد.

حمیدرضا ترقی ادامه داد: پایداری ها در اکثر جلسات شورای وحدت حضور دارند. عدم حضور در برخی جلسات دلیل بر وجود اختلاف نیست.

ترقی درباره موضع موتلفه درباره نقش هدایت و رهبری جامعه روحانیت مبارز در میان اصولگرایان نیز تاکید کرد: بنای جامعه روحانیت مبارز در آن جلسه فراگیری که برگزار کردند بر این نبوده که محور قرار گیرند. رسالت حزب موتلفه این است که وحدت را در بین نیروهای اصولگرا  و انقلابی تقویت کند. حزب موتلفه در همه جلساتی که گرایش و رویکرد آن وحدت باشد، حضور دارد.

این عضو شورای مرکزی افزود: شورای وحدت به صورت معمول هر هفته برگزار می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پایداری ها، حزب  موتلفه و جامعه روحانیت مبارز در این جلسات حضور دارند یا خیر نیز اظهار کرد: اگر قرار باشد اسامی گروه های شرکت کننده در این جلسات مطرح شود سخنگوی آنها اعلام خواهد کرد.

ترقی درباره چند دستگی بین اصولگرایان نیز گفت: چند دستگی بین جریانات اصولگرایی وجود ندارد. در جلسه روحانیت مبارز، برخی گروه ها شرکت کردند و برخی نیز شرکت نکردند. شورای وحدت بیش از یک سال الی دو سال است که جلسات آن به صورت منظم در حال برگزاری است و همه گروه ها حضور دارند و اختلافی وجود ندارد و ما هم در این باره چیزی نشنیدیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره حضور روحانیت مبارز در  جلسات شورای وحدت تاکید کرد: جامعه روحانیت مبارز از ابتدا در پی این نبوده است وارد بحث های جناح بندی شود از زمان مرحوم مهدوی کنی به بعد، در این جلسات حضوری نداشته است. سیاست روحانیت مبارز بر این نیست که به صورت مصداقی در انتخابات ورود پیدا کند. سیاست آنها این است که هدایت کلی را در دست داشته باشند و همه گروه ها نیز از هدایت کلی روحانیت مبارز استقبال می کنند. حزب موتلفه نیز از هدایت کلی و ارائه شاخص ها توسط روحانیت مبارز استقبال می کند چرا که نمی خواهد، بار مسئولیت مصداق ها بر دوش بکشد. بنابراین نقش پدری روحانیت، نقش مهمی است که همه از آن استقبال می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز