حسن بیکی در تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس:

کمیسیون امنیت در حال بررسی اقدام متقابل علیه ترامپ است

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۷:۲۳
کد خبر: ۸۸۶۰۳۹
کمیسیون امنیت در حال بررسی اقدام متقابل علیه ترامپ است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح نشست این کمیسیون گفت: در این جلسه مقرر شد نسبت به اقدامات اخیر ترامپ نسبت به مسئولان کشورمان، تصمیم‌گیری جدی برای اقدام متقابل صورت گیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «ابوالفضل حسن بیکی»، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به جلسه عصر امروز(دوشنبه، 26 مردادماه) این کمیسیون گفت: در جلسه امروز لایحه سه تفاهمنامه میان ایران و سایر کشورها که یکی از آنها برزیل بود بررسی شد و به تصویب کمیسیون رسید.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به دستورکار بعدی اشاره و بیان کرد: گزارشی از درگیری های اخیر در شهرستان نور میان جمعی از مردم و فرماندهی پایگاه و فرودگاه متعلق به نیروی هوایی ارتش ارائه شد که مقرر شد دستگاه های ذیربط تا هفته آینده بررسی کامل کرده و گزارشی به کمیسیون ارائه کنند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد نسبت به اقدامات اخیر ترامپ علیه ایران و مسئولان دستگاه دیپلماسی که خارج از چارچوب قوانین بین المللی است بررسی های لازم صورت گرفته و تصمیم گیری جدی برای اقدام متقابل انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین تعدادی از نمایندگان بعد از فوت مرحوم صفاری نطنزی برای عضویت در کمیسیون امنیت ملی درخواست دادند که هیچ کدام حائز رأی کمیسیون نشدند و بیشترین ادله کمیسیون نیز این بود که افرادی قصد حضور در کمیسیون امنیت ملی را داشتند که ممکن بود با خروج آنها، کمیسیون های فعلی‌شان از عدد بیفتد./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز