معاون اقتصادی وزیر کشور:

ثبت اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی در سامانه سجاد تسریع شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۸:۱۴
کد خبر: ۸۸۶۰۴۴
ثبت اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی در سامانه سجاد تسریع شود
معاون اقتصادی وزیر کشور بر تسریع اقدامات دستگاه‌های اجرایی جهت ثبت اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی در سامانه جامع امداد و بازسازی دولت (سجاد) قبل از پایان مهلت تعیین شده (پایان مردادماه) تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، چهارمین جلسه کمیته حمایت از تولید و اشتغال قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده با حضور بابک دین‌پرست دبیر این کمیته و دستگاه‌های اجرایی عضو در محل وزارت کشور با هدف بررسی آخرین اقدامات دستگاه‌های اجرایی و نحوه اجرایی کردن تصویبنامه‌های هیأت وزیران در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن و صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

معاون اقتصادی وزیر کشور در این نشست بر تسریع اقدامات دستگاه‌های اجرایی جهت ثبت اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی در سامانه جامع امداد و بازسازی دولت (سجاد) قبل از پایان مهلت تعیین شده (پایان مردادماه تاکید کرد.

تصریح کرد: مقرر شد تهیه دستورالعمل و همچنین توزیع سهم استانی بانک‌های عامل توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت پذیرد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه برخی از مشکلات موجود از جمله طولانی شدن فرآیند ثبت اطلاعات واحدهای اقتصادی در سامانه سجاد، مشکل ثبت واحدهای قالیبافی، خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های کشاورزی و لزوم تخصیص اعتبار به این بخش ها، موضوع کمک بلاعوض به واحدهای دامداری، مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد اقدامات لازم از طریق دستگاه‌های اجرایی ذیربط و همچنین کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع معمول شود.

نظر شما