سخنگوی ارتش:

نیروی هوایی ایران در مبارزه با داعش نقش داشت

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۳:۳۰
کد خبر: ۸۸۶۰۶۲
نیروی هوایی ایران در مبارزه با داعش نقش داشت
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی هوایی ارتش نقش بی بدیلی در مقابله با گروه های تکفیلی، داعش و منافقین داشته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی در مراسم اختتامیه مسابقات قران خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید نوژه همدان، با اشاره به بیش از چهار دهه نقش آفرینی تعیین کننده رزمندگان و فرماندهان در مقاطع حساس سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جایگاه نیروی هوایی را در تامین امنیت مرزهای هوایی ایران و دور کردن سایه شوم تکفیری ها و منافقان منحصر به فرد توصیف کرد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش افزود: پایگاه شهید نوژه همدان، پایگاه تاکتیکی نیروی  هوایی ارتش با رشادت شهید نوژه در نجات پاوه و ده ها عملیات بزرگ، متهورانه و متحیرانه برون مرزی در سال های دفاع مقدس و پس از آن پیام آور ایمان، خودباوری و شجاعت فرزندان ایران اسلامی در دفاع از حقانیت و امنیت کشورمان بوده است.

وی حاصل کاشت بذر ایمان و معنویت با تمسک به قران را برداشت میوه و محصول امنیت و اقتدار امروز ایران سربلند اسلامی دانست و یادآور شد: هرگز نباید گذشته پرافتخار پایگاه های نیروی هوایی ارتش و مجموعه ارتش سرفراز و نیروهای مسلح را فراموش کنیم و خوب است هر از گاهی پرونده پرافتخار شهدا و ایثارگران پایگاه های این نیرو برای جوانان عزیز و پیروان راسخ راه شهدا بازگو شود.

 سرتیپ دوم تقی خانی یادآور شد: وقتی می گوییم پایگاه های ششم و سوم این نیرو در کمتر از سه ساعت از حمله دشمن بعثی، مراکز حساس آنها را بمباران کردند و یا زمانی که به راحتی و در کلام از عملیات کمان ۹۹ و همچنین شاهکار اچ ۳ و ضربات سنگین به منافقان و نیروهای تکفیری نام می بریم در واقع از روحیه ایثار، فداکاری و جان فشانی در سایه برنامه ریزی و طراحی های دشوار اطلاعاتی و عملیاتی صحبت می کنیم که هر کدام شایان تحسین و تقدیر در تاریخ پرافتخار نظام عزیزمان است.

وی خاطر نشان کرد: منشاء  این روحیات، عشق به قرآن، عترت و کسب معارف غنی دینی و مکتبی و صبر و تحمل و همراهی خانواده های صبور، مومن و انقلابی است.

سرتیپ دوم تقی خانی افزود: ارتش انقلابی در تقویت و گسترش علوم قرآن و حدیث و تحقق رهنمودهای ولی امر مسلمین با اجرای طرح های فرهنگی مصباح، برنامه ریزی های جامعی داشته که اثرات آن در ماموریت های دشوار و البته امنیت آفرین دیده می شود.

سخنگوی ارتش تاکید کرد: در صورت امکان بازگویی و تشریح ماموریت های خطیر  سال های اخیر ارتش، مردم و بخصوص جوانان  بیش از این به جایگاه تعیین کننده ارتش در تامین امنیت کشورمان پی خواهند برد.

نظر شما
پرونده ویژه