اعضای شورای برنامه‌ریزی توسعه استان‌ها تعیین شدند

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۹:۴۰
کد خبر: ۸۸۶۰۶۵
اعضای شورای برنامه‌ریزی توسعه استان‌ها تعیین شدند
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: طبق مصوبه کمیسیون مقرر شد رئیس شورای اسلامی استان، نمایندگان شورای استان در شورایعالی استان‌ها، معاون عمرانی استاندار و رئیس بنیاد مسکن در شورای برنامه ریزی توسعه استان عضو شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «اصغر سلیمی»، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در خصوص جلسه عصر شنبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: در این جلسه ماده 6 لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با مشارکت بخش غیردولتی که از صحن ارجاع شده بود رسیدگی و مقرر شد کارگروه مجددا آن را بررسی کرده و نتیجه را به کمیسیون اعلام کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بررسی لایحه شورای عالی استان ها در این کمیسیون اظهار کرد: طبق مصوبه این کمیسیون قرار شد رئیس شورای اسلامی استان، نمایندگان شورای استان در شورای عالی استان ها، معاون عمرانی استاندار و رئیس بنیاد مسکن در شورای برنامه ریزی توسعه استان عضو شوند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون در جلسه امروز لایحه دیگری را نیز مورد بررسی قرار داد که به موجب آن محدوده ای به مساحت 67 هزار و 871 هکتار به منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار الحاق می شود.

نظر شما