روز یکشنبه صورت برگزار شد؛

گردهمایی شیعیان پاکستان در حمایت از ولایت

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۵:۴۵
کد خبر: ۸۸۶۶۳۹
گردهمایی شیعیان پاکستان در حمایت از ولایت
​ گردهمایی بزرگ شیعیان پاکستان در حمایت از ولایت، ملت های مظلوم مسلمان و اعلام همبستگی برای مبارزه با توطئه های ضداسلامی استکبار جهانی، روز یکشنبه در شهر 'لاهور' مرکز ایالت پنجاب برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این مراسم که با همت نهضت بیداری امت مصطفی (ص) به ریاست علامه سید 'جواد نقوی' سرپرست حوزه علمیه 'عروه الوثقی' در منطقه 'ناصر باغ' لاهور برگزار شد، فعالان سیاسی و مذهبی شیعیان از سراسر پاکستان و مسئولان سایر مدارس دینی شیعیان حضور داشتند.

علامه نقوی رییس نهضت بیداری امت مصطفی (ص) در سخنانی گفت: 'ولایت' نقطه مشترک مسلمانان است بنابراین ملل اسلامی باید گام مشترک و محکمی در مسیر وحدت و همدلی بردارند.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم و تاکید بر ترویج قیام حضرت سیدالشهدا علیه السلام، اظهار کرد: محرم، درس برائت از قدرت های طاغوتی می‌دهد.

علامه نقوی با تقبیح مشارکت برخی از اعراب منطقه با قدرت های غربی در اقدام علیه ملت های مظلوم مسلمان افزود: آنانی که امروز مشغول یاوه گویی علیه عقاید مسلمانان از جمله شیعیان هستند، در واقع به زبان ترامپ و سایر دشمنان تشیع صحبت می‌کنند.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی میان فرق اسلامی به خصوص میان شیعیان، افزود: باید از تاریخ، حقوق، سرمایه، مراکز، آینده و جمعیت شیعیان در پاکستان با دقت تمام محفاظت شود. 

دیگر سخنان این مراسم نیز با اعلام حمایت از ملت های مظلوم جهان از جمله مردم افغانستان، عراق، سوریه، یمن، بحرین، فلسطین، کشمیر و نیجریه، دخالت های خارجی در بلاد مسلمین و همدستی برخی از اعراب در طرح های ضداسلامی را به شدت محکوم کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز