فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ایران اسلامی را با وحدت کلمه و تکیه بر نوجوانان و جوانان بیش از پیش بیمه خواهیم کرد/ اقتدار ارتش و سپاه در مرزها کم‌نظیر است

۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۸:۳۸
کد خبر: ۸۸۷۲۴۹
ایران اسلامی را با وحدت کلمه و تکیه بر نوجوانان و جوانان بیش از پیش بیمه خواهیم کرد/ اقتدار ارتش و سپاه در مرزها کم‌نظیر است
فرمانده نیروی دریایی ارتش، اقتدار نیروهای مسلح بخصوص نیروی دریایی ارتش و سپاه را در مرزهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کم‌نظیر خواند و گفت: امروز دشمنان با دارا بودن به‌ روزترین امکانات، همواره در برابر ایران اسلامی سر تعظیم فرود می‌آورند چرا که سلاح قرآن و ولایت دژی مستحکم در برابر حیله و مکر دشمنان است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، امروز در آئین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران شاغل، همسران و فرزندان این نیرو در حرم امام رضا(ع)، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در جمع منتخبانی از خانواده‌های قرآنی هستم که همواره با قرآن کریم مانوس هستند و این یک افتخار بزرگی است.

وی با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص واقعه عظیم غدیر تصریح کرد: بی‌شک توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و قرآن در سایه ولایت می تواند سرمنزل هستی و قله سعادت همه مسلمان باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش دلیل گمراهی، ظلمات و حرکت نادرست در مسیر زندگی را بی‌توجهی به ولایت دانست و با اشاره به حدیث ثقلین گفت: اگر ما نتوانیم در مسیر زندگی خود  از دو امانت گران‌بهایی که پیامبر(ص) برای امت خود بر جا گذاشتند، جهت رسیدن به معیار های اصلی اسلامی بهره ببریم، قطعا به مشکل برخواهیم خورد.

دریادار خانزادی، اقتدار نیروهای مسلح بخصوص نیروی دریایی ارتش و سپاه را در مرزهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کم‌نظیر خواند و افزود: امروزه دشمنان ایران اسلامی با دارا بودن آخرین و به روزترین امکانات، همواره در مقابل جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود می‌آورند، زیرا سلاح قرآن و ولایت، دژ مستحکم در برابر فتنه‌ها و مکر دشمنان است.

وی ادامه داد: دشمن می‌داند که نمی‌تواند کشورمان را با تحریم‌های ظالمانه و دیگر حربه‌ها، تحت فشار قرار دهد، چرا که ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، با تمدن‌سازی و اجرای درست سبک زندگی اسلامی، با وحدت کلمه و تکیه بر همین نوجوانان و جوانان قرآنی و ولایی، ایران اسلامی را بیش از پیش بیمه خواهیم کرد.

امیر خانزادی در پایان از زحمات و تلاش‌های ارزنده و تاثیرگذار امور قرآنی و فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تشکر کرد و خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها و تلاش‌های این عزیزان موجب شد تا نیروی دریایی ارتش در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سطح نیروهای مسلح درخشش خوبی داشته باشد.

نظر شما