وزارت روسیه اعلام کرد:

رزمایش روسیه با حضور ۷ کشور در دریای خزر

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۵:۱۴
کد خبر: ۸۸۷۸۷۱
رزمایش روسیه با حضور ۷ کشور در دریای خزر
وزارت دفاع روسیه از برگزاری رزمایش با هفت کشور دیگر خبر داد که بخشی از آن در دریای خزر برگزار می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اداره اطلاعات و اخبار وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: رزمایش «تسنتر-2019» از 19 تا 21ماه سپتامبر (از 25 تا 30  شهریور) برگزار خواهد شد و در آن  نیروهای حوزه نظامی مرکزی، حوزه نظامی شرق روسیه، ناوهای ناوگان دریای خزر و نیروهای نظامی کشورهای چین، پاکستان، قرقیزستان، هند، قزاقستان، تاجیکستان و ازبکستان شرکت دارند.

فرماندهی رزمایش «تسنتر-2019» را ژنرال والری گراسیموف رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه برعهده دارد.

در جریان این رزمایش شش روزه، نیروهای شرکت کننده شامل 128 هزار نفر تاکتیک های مبارزه با تروریسم در مناطق آسیای مرکزی را تمرین می کنند.

در این رزمایش بیش از 20 هزار تسلیحات، جنگ افزار و 600 فروند هواپیما یا بالگرد و نزدیک به 15 ناو شرکت به کار گرفته می شود.

رزمایش «تسنتر-2019» در دو مرحله برگزار می شود و در مرحله نخست واحدهای فرماندهان نظامی، فرماندهی نیروها در مبارزه با تروریست ها و دفع حملات هوایی را برعهده دارند و در مرحله دوم نیز به هدایت نیروهای نظامی در هنگام آتشباری و حمله به دشمن فرضی می پردازند.

این رزمایش در میدان های نظامی تروتسکی، دونگوز، آداناک، چربارکولسک، یورگینسک، آشولوک و سافاکولووا در روسیه برگزار می شود و در میدان های نظامی کشورهای شرکت کننده نیز اقدامات علیه تروریست ها و افراد مسلح غیرقانونی تمرین خواهد شد.

 در دریای خزر نیز واحدهای شرکت کننده در رزمایش علاوه بر مبارزه با تروریست ها، دفاع از مراکز دریایی و پشتیبانی از نیروها در خشکی را تمرین می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز