واعظی در دیدار اعضای هیات اجرایی مرکزی خانه کارگر:

رسیدگی به امور مربوط به کارگران اولویت دولت است

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۷:۳۶
کد خبر: ۸۹۰۰۰۹
رسیدگی به امور مربوط به کارگران اولویت دولت است
رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار هیات اجرایی خانه کارگر گفت: رسیدگی به امور مربوط به کارگران اولویت دولت و دولت متعلق به کارگران است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمود واعظی عصر دوشنبه و در دیدار اعضای هیات اجرایی مرکزی خانه کارگر با اشاره به شرایط سخت امروز کشور ناشی از تحریم های بی سابقه آمریکا و تحمیل شرایط جنگ اقتصادی به مردم از سوی دشمنان، تاکید کرد: خوشبختانه با مقاومت مردم و تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت، سال سخت را پشت سر گذاشته ایم و آمارها و شواهد نشانگر آرامش تدریجی در جامعه و بازار  است.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و تدابیری که از سوی دولت اتخاذ شد و همچنین مقاومت و ایستادگی مردم در برابر فشارهای اقتصادی دشمن، فضای عمومی کشور در ماه های اخیر تغییر کرده و با افزایش اعتماد عمومی در جامعه به اقدامات و تصمیمات مسئولان کشور، شرایط رفته رفته بهتر شده و جامعه  آرامش بیشتری یافته است.

 رئیس دفتر روحانی با بیان اینکه از نظر شرایط سیاسی امروز شرایط کشور به مراتب بهتر است، گفت: هدف آمریکا از خروج از برجام، تحریک ایران بود اما خوشبختانه امروز از نظر سیاسی با دیپلماسی فعال دولت ، آمریکا منزوی شده و از دستیابی به اهدافش ناکام مانده است...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز