نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

فضای مذاکره را آمریکا باید فراهم کند/ با پذیرش برجام زمینه برای مذاکره فراهم‌ می‌شود/ فرانسه نقش پسر خوب را بازی می‌کند

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۵:۳۰
کد خبر: ۸۹۰۴۸۳
فضای مذاکره را آمریکا باید فراهم کند/ با پذیرش برجام زمینه برای مذاکره فراهم‌ می‌شود/ فرانسه نقش پسر خوب را بازی می‌کند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر انجام مذاکره خیلی سخت است اما اگر بنا به مذاکره باشد، فضای مذاکره را امریکا باید فراهم کند.

«بهروز نعمتی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص "ارزیابی خود از سفر وزیر امورخاجه به فرانسه" گفت: وظیفه ذاتی ظریف است که از هر فرصتی برای حفظ منافع ملی استفاده کند و کارهای دیپلماتیک خود را پیش ببرد.

او در خصوص بحث "مذاکره ایران با آمریکا" بیان کرد: در زمینه مذاکره بحث های زیادی وجود دارد. در برجام مذاکرات متعددی صورت گرفت. درحال حاضر انجام مذاکره خیلی سخت است اما اگر بنا به مذاکره باشد، فضای مذاکره را امریکا باید فراهم کند. امریکا با برگشت به برجام می تواند کاری کند که مذاکره صورت گیرد. 

او در خصوص "نقش فرانسه در میانجی گری بین ایران و امریکا" گفت: زمانی فرانسه نقش پسر بد را بازی می کرد اما امروز نقش، پسر خوب را بازی می کند.

عضو هیات رییسه مجلس بیان کرد: مشکل ترامپ گروه "بی" است. گروه "بی" برای ترامپ همیشه سد بوده و نمی گذارد کاری از پیش رود. امریکا بداند اگر می خواهد مذاکره ای صورت پذیرد، باید برجام را بپذیرد.

نظر شما