در بیانیه‌ای؛

عراق توییت وزیر خارجه بحرین در خصوص حمله به اراضی عربی را محکوم کرد

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۷:۵۷
کد خبر: ۸۹۱۲۱۴
عراق توییت وزیر خارجه بحرین در خصوص حمله به اراضی عربی را محکوم کرد
وزارت خارجه عراق با انتشار بیانیه‌ای توییت وزیر خارجه بحرین در خصوص تجاوز به اراضی عربی را محکوم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در بیانیه وزارت خارجه عراق آمده است: توییت وزیر خارجه بحرین در خصوص تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی به اراضی عربی و الحشد الشعبی که دفاع از خود خوانده بود را محکوم می کنیم.

«شیخ خالد بن احمد آل خلیفه» روز دوشنبه در حساب توئیتری خود با تکرار ادعاهای واهی علیه گروه‌های مقاومت، این گروه‌ها را به حمله علیه برخی کشورهای منطقه متهم کرد و گفت: حمله به این گروه‌ها و نابودی آن‌ها، نوعی دفاع از خود شمرده می شود.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه عراق آمده است: نیروهای الحشد الشعبی در کنار نیروهای مسلح، پلیس، پیشمرگه ها و نیروهای عشایر با شرافت تمام از سرزمین مقدسمان دفاع کرده و برای آزادی شهرهای عراق و شکست تروریست های داعشی جانفشانی کردند.

خوش رقصی مقام بحرینی برای صهیونیست‌ها در حالی است که کشورش اخیرا با پشت پازدن به آرمان فلسطین، گام‌های شتابناکی برای عادی سازی روابط با تل آویو برداشته است.

در همین راستا، منامه پایتخت بحرین چند هفته پیش میزبان نشستی درباره بخش اقتصادی طرح آمریکایی- صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» بود که طرحی کاملاً ضد فلسطینی است و بسیاری از حقوق مردم فلسطین در آن نادیده گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز