نهاوندیان در دیدار با مدیر حوزه های علمیه کشور:

افزایش سرمایه گذاری های اقتصادی در قم می تواند بیکاری و آسیب های اجتماعی را کاهش دهد/ همدلی و همگرایی در داخل، دشمنان نظام را مایوس می کند

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۸:۰۸:۵۹
کد خبر: ۸۹۱۸۶۹
افزایش سرمایه گذاری های اقتصادی در قم می تواند بیکاری و آسیب های اجتماعی را کاهش دهد/ همدلی و همگرایی در داخل، دشمنان نظام را مایوس می کند
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: همدلی و همگرایی در داخل کشور دشمنان نظام را از ادامه فشار و موثر بودن آن مایوس می کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، روز پنج شنبه در دیدار با آیت‌الله اعرافی که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: دولت در سال‌های اخیر بر روی توان داخل و حمایت از تولیدکنندگان تأکید داشته و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام می دهد.

نهاوندیان با مغتنم دانستن حضور آیت‌الله اعرافی در جایگاه مدیریت حوزه‌های علمیه گفت: موقعیت ویژه  فرهنگی قم و حضور عظیم زائران می تواند یک فرصت برای توسعه اقتصادی قم باشد و باید از این ظرفیت در مسیر توسعه همه جانبه بهره برد.

رئیس مؤسسه عالی مدیریت و برنامه ریزی به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در قم اشاره کرد و گفت:  باید همه شیعیان و سرمایه‌گذاران مسلمان در داخل و خارج از ظرفیتهای سرمایه گذاری درقم آگاه شوند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در استان ، بیکاری و آسیب های اجتماعی در شهر مقدس قم را کاهش می‌دهد و این ‌یکی از اهداف دولت است.

دکتر نهاوندیان به آرامش و ثبات حاکم در بازار اشاره کرد و اظهار داشت: در مرداد ماه امسال ، در مقایسه با ماه های گذشته تورم ماهانه کاهش‌ قابل توجه یافته و امید آن هست که با کاهش تورم در ماههای اخیر، تورم سالانه هم سیر نزولی را در پیش بگیرد.

وی بر ضرورت ایجاد همدلی و یک‌صدایی در داخل تأکید کرد و گفت: اگر در داخل کشور همدلی وجود داشته باشد ایستادگی و مقاومت در برابر فشارهای تحریمی با نامید کردن تحریم کنندگان به نتیجه می رسد.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور نیز در این دیدار با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر گفت: حوزه‌های علمیه آماده همکاری و تعامل با دولت در زمینهٔ موضوعات اقتصادی هستند.

 آیت الله علیرضا اعرافی، اظهار داشت: شهر قم با ویژگی‌هایی که دارد منحصربه‌فرد است و باید توجه بیشتری به این شهر مهم صورت بگیرد.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور بابیان اینکه حوزه از ظرفیت علمی بالایی برخوردار است و مراکز پژوهشی حوزه در موضوعات اقتصادی نیز آماده‌ همکاری با دولت هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: معتقدیم حوزه در عین حال که باید مطالبه گری داشته باشد باید پاسخگوی نیازهای جامعه هم باشد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برخلاف تصور و برنامه‌ریزی دشمنان نظام که قصد داشتند با بحران سازی کشور را از درون تضعیف کنند، امروز در موضع قدرت قرار دارد و قطعاً آینده‌ ایران اسلامی روشن و امیدوارکننده خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز