جعفرزاده در خصوص نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

نظر نهایی فراکسیون در خصوص وزرای پیشنهادی سه شنبه اعلام می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۸:۴۳:۰۴
کد خبر: ۸۹۲۴۳۷
نظر نهایی فراکسیون در خصوص وزرای پیشنهادی سه شنبه اعلام می‌شود
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: اعضای فراکسیون تا صبح سه شنبه هفته جاری فرصت بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را دارند و نظر نهایی در این روز مطرح می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، در خصوص نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز به جهت آشنایی اعضای شورای مرکزی با وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری نشستی برگزار شد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی برنامه‌های خود را مطرح و سوالات و انتقادات نمایندگان عضو فراکسیون را شنیدند، تصریح کرد: اعلام نظر در خصوص وزرای پیشنهادی فعلا زود و به صلاح نیست.

نماینده مردم درشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعضای فراکسیون تا صبح سه شنبه هفته جاری فرصت بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را دارند، عنوان کرد: فراکسیون یا از وزرای پیشنهادی اعلام حمایت و یا اینکه نظر فراکسیون را اعلام و اعضا بر اساس آن تصمیم گیری می‌کنند و یا اعضا را آتش به اختیار قرار می‌دهیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش بررسی برنامه‌های آقای مونسان پیشنهادات و توصیه‌هایی مطرح شد، گفت: در خصوص آقای حاجی میرزایی نمایندگان انتقاداتی را به نظام آموزش و پرورش وارد و درخواست توجه ویژه به این وزارتخانه را داشتند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه نمایندگان عضو فراکسیون درخواست داشتند که برنامه‌های قوی تری به منظور رفع مشکلات جامعه فرهنگیان، دانش آموزان، تغییر نظام رتبه بندی و معیشت فرهنگیان توسط وزیر پیشنهادی ارائه شود، خاطرنشان کرد: از آقای مونسان با توجه به تحریم‌ها و کاهش درآمدهای نفتی درخواست شد تا تسهیلات بیشتری به منظور توسعه گردشگری در نظر گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز