ادغام بانک‌های نظامی کی صورت می‌گیرد

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۱۰:۳۵
کد خبر: ۸۹۲۴۵۱
ادغام بانک‌های نظامی کی صورت می‌گیرد
براساس زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، ۵ بانک ادغام شده در بانک سپه ملزم به درج نام این بانک در تابلو شعب خود هستند که این اقدام آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه خبر خبرگزاری برنا، بحث ادغام بانک‌ها از اواخر سال گذشته مطرح شد که به گفته کارشناسان و صاحب نظران پولی و بانکی، پاسخی به چالش های پیش رو نظام بانکی و راهکاری برای مقابله با آنها است. ادغام بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه اعتباری کوثر اقدامی بی سابقه در تاریخ نظام بانکی کشور خواهد بود.

فرآیند ادغام بانک‌های یادشده در بانک سپه بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و بر اساس برنامه‌ای جامع، هماهنگ و موثر در مسیر اصلاح نظام بانکی کشور و ساماندهی بازار پول در حال انجام است.

گفتنی است؛ طبق برنامه در نظر گرفته شده قرار است که در ابتدا تابلوی همه شعب این بانک‌ها به نام بانک سپه تغییر کند تا در سال‌های آینده به مرور زمان تعدادی از این شعبه‌ها تعطیل شوند و تعداد شعب به تدریج کاهش یابد.

بر همین اساس، طبق تازه ترین تصمیم کمیته ادغام بانک‌ها، الصاق برچسب "وابستگی به بانک سپه" در دستور کار بانک‌های انصار، قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و موسسه کوثر قرار گرفته و آنها ملزم هستند تا اوایل شهریور این برچسب را در زیر تابلوها و پشت شیشه تمام شعب خود نصب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز