تل‌آویو اعلام کرد؛

پایگاه‌های نظامی اسرائیل در مرز لبنان هدف حمله قرار گرفت

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۱:۱۶
کد خبر: ۸۹۲۸۶۷
پایگاه‌های نظامی اسرائیل در مرز لبنان هدف حمله قرار گرفت
ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که چندین موشک از لبنان به سوی پایگاه‌ها و خودروهای نظامی این رژیم در مرز با لبنان شلیک شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چندین موشک ضد تانک از لبنان به سوی پایگاه‌های ارتش و خودروهای نظامی اسرائیلی شلیک شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود اعلام کرد:« تعدادی موشک از لبنان به سوی پایگاه ارتش اسرائیل و خودروهای  نظامی در منطقه شلیک شدند و این شلیک‌ها آسیب‌هایی را به همراه داشته‌اند.»

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه بیانیه اعلام کرد:« ارتش اسرائیل با شلیک به سوی منبعی که از آنجا شلیک صورت گرفته بود،‌ به این حمله پاسخ داده است. جزئیات بیشتر در حال بررسی بوده و بعدا منتشر خواهد شد.»

منابع خبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به صورت مداوم «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را در جریان حوادث در مرز لبنان قرار می‌دهند.

برخی رسانه‌ها خبر دادند که موشک ضد تانک شلیک شده به سوی نظامیان رژیم صهیونیستی از نوع کورنت بوده و در نزدیکی شهرک یارون  و آویویم فرود آمده‌اند.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی،‌ ارتش اسرائیلی از ساکنان شهرک‌های نزدیک مرز لبنان خواسته تا به پناهگاه‌ها بروند.

تمامی شهرک‌هایی که در فاصله 4 کیلومتری مرز لبنان قرار دارند پناهگاه‌های خود را بازگشایی کرده‌اند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز خبر داد که توپخانه رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران اراضی لبنانی مقابل شهرک آفیفیم و در نزدیکی مارون الراس کرده‌اند.

شبکه خبری الحدث نیز اعلام کرد که مسیر مرزی با لبنان مسدود شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که شلیک موشک از اراضی لبنانی به سوی شهرک‌ اسرائیلی تلفاتی به همراه نداشته است.

 

نظر شما