وزارت خارجه سوریه:

دمشق دوشادوش جریان مقاومت و ارتش لبنان است

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۴:۴۰
کد خبر: ۸۹۳۴۲۹
دمشق دوشادوش جریان مقاومت و ارتش لبنان است
وزارت خارجه سوریه امروز (دوشنبه) ضمن تمجید از حمله روز گذشته حزب الله لبنان به یک خودروی ارتش رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که دمشق همواره دوشادوش جریان مقاومت و ارتش لبنان است و از حق آن کشور برای حفاظت از حاکمیت ملی خود حمایت می کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وزارت خارجه سوریه حمله دیروز  را پاسخ طبیعی حزب الله به تجاوزهای آشکار و مکرر اسرائیل علیه حاکمیت لبنان و جریان مقاومت در این کشور دانست.

این وزارتخانه همچنین بر همبستگی کامل سوریه با مقاومت لبنان و ارتش آن کشور برای دفاع از خود، بازپس‌گیری مناطق اشغالی و مقابله با اقدامات تنش آفرین اسرائیل تأکید کرد.

حزب الله لبنان عصر دیروز (یکشنبه) اعلام کرد که یک خودروی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی، در پاسخ به حمله این رژیم در سوریه، هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این حمله، اعلام کرد که یک فروند موشک ضد تانک از لبنان به سمت شمال اسرائیل (سرزمین های اشغالی) شلیک شده است.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ارتش این رژیم پس از این حمله ادعا کردند که این عملیات هیچ  تلفاتی برای نیروهایش نداشته، اما رسانه‌های صهیونیستی برخلاف بیانیه ارتش این رژیم و نتانیاهو، اعتراف کردند که در حمله دیروز حزب الله به شمال اسرائیل (فلسطین اشغالی) دست کم ۲ نظامی زخمی شده اند.

در مقابل ادعای نخست وزیر و ارتش رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان اعلام کرد که در حمله رزمندگان مقاومت اسلامی چهار نظامی صهیونیست زخمی و یک نفر نیز به هلاکت رسیده که حضور بالگرد رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل عملیات رزمندگان حزب الله و انتقال زخمی شدگان این حمله که توسط نیروهای مقاومت فیلمبرداری و پخش شده، سخنان مقامات حزب الله را تأیید می کند.

حزب الله همچنین اعلام کرده که این عملیات فقط در پاسخ به حمله صهیونیست ها به یک مقر این جنبش در نزدیکی دمشق پایتخت سوریه که موجب شهادت ۲ نفر از رزمندگان حزب الله شده بود، صورت گرفته و تجاوزهای دیگر رژیم صهیونیستی نیز در زمان مناسب پاسخ داده خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز