روایت اینستاگرامی واعظی از حضور در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۴:۰۱
کد خبر: ۸۹۳۹۷۷
روایت اینستاگرامی واعظی از حضور در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان
رییس دفتر رییس جمهوری در صفحه اینستاگرام خود درباره حضور در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها نوشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در صفحه اینستاگرام «محمود واعظی» رییس دفتر رییس جمهوری، آمده است: عصر امروز سه شنبه از نمایشگاه شرکت‌ های دانش بنیان و استارت‌ آپ‌های صنعت غذایی بازدید کردم.در بازدید از این نمایشگاه ، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی که در حاشیه گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش ‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شده است، با توضیح مسئولان و مدیران این صندوق در جریان روند حمایت‌ها از شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی کشور قرار گرفتم. در فضایی صمیمی با مدیران و صاحبان شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های دانش بنیان صنعت غذایی گفت و گو کردم و در جریان مسائل، مشکلات و راهکارهای آنان قرار گرفتم. پس از آن از کارگاه های آموزشی اولین مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات که در راستای آموزش نوجوانان و جوانان در زمینه برنامه‌نویسی پروژه محور با رویکرد ورود به بازار کار در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده است، بازدید و با توضیح مربیان و مسئولان با چگونگی کار این کلاس‌ها و نحوه آموزش‌ها در آن قرار گرفتم. 

در این نمایشگاه، ۵ تفاهم نامه و قرارداد همکاری به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال، میان شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه های تولیدی مواد غذایی به امضا رسید.

در گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش ‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی که در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد ۱۴۰ قرارداد و تفاهم‌نامه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد تومان میان شرکت‌های بزرگ صنعت غذایی و شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه منعقد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز