نتیجه مذاکرات عراقچی در پاریس چه بود؟

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۱:۱۰
کد خبر: ۸۹۴۱۵۶
نتیجه مذاکرات عراقچی در پاریس چه بود؟
رییس دفتر رییس جمهور درباره نتیجه مذاکرات عراقچی در پاریس گفت: قرار است هفته آینده نتیجه هماهنگی های اروپا را به ما اطلاع دهندو

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رییس دفتر رییس جمهور، در حاشیه جسله هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره نتیجه سفر معاون سیاسی وزیر امور خارجه به فرانسه بیان کرد: ما اعلام کردیم که سر زمان مشخص که آخر این هفته است اگر با مذاکراتی که با رئیس جمهور فرانسه داریم به توافق قطعی نرسیدیم گام سوم برداشته خواهد داشت.

وی ادامه داد: از طرف دیگر ما از سفری که عراقچی به همراه یک تیم اقتصادی داشت گزارشی دریافت کردیم نتیجه مذاکرات با توجه به پیچیدگی هایی که دارد  زمانبر است ولی در مجموع پیشرفت هایی داشته است.

واعظی یادآور شد: قرار است هفته آینده نتیجه را به ما اطلاع دهند و ما منتظریم که ببینیم هماهنگی که در داخل اروپا و طرف های دیگر می شود نتیجه آن به ما منعکس شود که بررسی کنیم که چگونه می توانیم گام بعدی را بردایم.

رییس دفتر رییس جمهور اضافه کرد: در مجموع گام هایی که تا الان برداشته شده در مقایسه با یک ماه قبل که این مذاکرات شروع شده پیشرفت های خوب انجام شده است، اما تا زمانی که به جمع بندی نهایی نرسیدیم نمی توانیم چیزی را اعلام کنیم.

وی تاکید کرد: البته این به این معنی نیست که ما مردم را نامحرم می دانیم، ما چیزی را از مردم پنهان نداریم اما با توجه به این که با طرف خارجی مذاکره می کنیم نمی توانیم برداشت ذوق زدگی یا عجله از کار داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز