با حضور مرتضی بانک؛

خط تولید انواع سیگار و سیگارت افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۹:۰۴
کد خبر: ۸۹۴۲۷۱
خط تولید انواع سیگار و سیگارت افتتاح شد
با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، خط تولید انواع سیگار و سیگارت متعلق به «شرکت دخانیات متحد احسان قشم» واقع در شهرک صنعتی تولا افتتاح شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، با حضور «مرتضی بانک»، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در راس هیاتی بلند پایه و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد، 9 پروژه عمرانی، صنعتی و شیلاتی جزیره که با توجه به شعار امسال " رونق تولید" آماده و انتخاب شده اند، به بهره برداری رسید.

همچنین از سایر پروژه های در دست احداث سازمان منطقه آزاد قشم نیز بازدید به عمل آمد. این پروژه ها به مناسبت هفته دولت و به دلیل سفر دبیر شورایعالی به سایر مناطق آزاد با یک هفته تاخیر در تاریخ سیزدهم شهریورماه 1398 به بهره برداری رسیدند.

محمدرضا تاجدار مدیرعامل شرکت دخانیات متحد احسان قشم در مراسم آغاز بهره برداری این شرکت، گفت: این شرکت با سرمایه گذاری ارزی بالغ بر 20 میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی معادل 50 میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز می کند.

تاجدار درباره میزان اشتغالزایی این طرح گفت: با بهره برداری این طرح برای 120 نفر اشتغال ایجاد می شود.

بهره برداری از شرکت های دخانیات در قشم با شناسایی بازارهای هدف و تامین نیاز داخلی و پایان واردات این محصول به کشور که موجب خروج ارز زیادی می شود، صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز