وزیر آموزش و پرورش:

فضای مدرسه بویژه برای دختران باید شاداب باشد/ مشکل کمبود نیروی انسانی تا ابتدای مهرماه حل می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۹:۲۷
کد خبر: ۸۹۶۴۵۸
فضای مدرسه بویژه برای دختران باید شاداب باشد/ مشکل کمبود نیروی انسانی تا ابتدای مهرماه حل می‌شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: مقداری کسری در مورد نیروی انسانی وجود داشت که خوشبختانه با تمهیدات و توافقی که با ادارات کل استان‌ها به عمل آمده مشکل کمبود نیروی انسانی تا ابتدای مهرماه حل می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محسن حاجی میرزایی»، وزیر آموزش و پرورش، در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص پروژه مهر اظهار کرد: ۱۴ میلیون دانش آموز در ابتدای مهر به مدرسه می‌روند و یکی از برنامه‌های من تلفیق خانه و مدرسه است و این ترکیب کمک موثری به تربیت بچه‌ها می‌کند. استدعا می‌کنم همه والدین در این فرصت باقی مانده به مدارس فرزندانشان سر بزنند و از مدارس حمایت کنند.

وی افزود: منظور من لزوما حمایت و کمک‌های مالی نیست، اما معتقدم که فضای مدرسه باید فضایی شاداب،  بانشاط و راحت و مناسبی به ویژه برای دخترها باشد و امیدواریم با کمک همه خانواده‌ها و مردم ایران بتوانیم مهر باشکوهی را برگزار کنیم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: پروژه مهر، پروژه‌ای است که از چند ماه قبل در وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است، در تمامی استان‌ها همه واحدها،  مناطق فعال هستند و سازماندهی نیروی انسانی انجام شده است.

حاجی میرزایی افزود: مقداری کسری در مورد نیروی انسانی وجود داشت که خوشبختانه با تمهیدات و توافقی که با ادارات کل استان‌ها به عمل آمده مشکل کمبود نیروی انسانی تا ابتدای مهرماه حل می‌شود.

نظر شما