روزنامه اسرائیلی فاش کرد:

جاسوسی مقام ارشد عربی برای اسرائیل

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۲:۵۰
کد خبر: ۸۹۶۸۶۹
جاسوسی مقام ارشد عربی برای اسرائیل
روزنامه اسرائیلی فاش کرد: یک مقام عالی رتبه عربی برای اسرائیل جاسوسی کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گفته این روزنامه واحد سانسور ارتش رژیم صهیونیستی با صدور اجازه انتشار مورد بسیار نادری از پرونده های محرمانه خود، اعلام کرد شخصی که در چارچوب پروژه "توربیدو" به خدمت گرفته شده است بدون اینکه خود بداند در شعبه 504 تجسس "اسرائیل"، به عنوان جاسوس فعالیت می کرده است.

یدیعوت احرونوت افزود این شخص از 5 سال پیش، اطلاعات محرمانه بسیار با ارزش و حساسی را در اختیار "اسرائیل" قرار می داده است. این روزنامه تصریح کرد که این منبع همچنان دارای اهمیت است و اطلاعات بسیاری را در اختیار این شعبه قرار می دهد.

بر اساس گزارشی که در این روزنامه منتشر شده است شعبه 504 جاسوسی "اسرائیل" این شخص را فریب داده و به منظور کشف اسرار امنیتی حساس او را به خدمت گرفته است. در این گزارش تصریح شده است که این شخص گمان می کند در حال همکاری با یک سازمان مدنی است و نه "اسرائیل".

افسر 38 ساله ای که این شخص را به خدمت گرفته است می گوید که این شعبه همواره سعی می کند منابع بسیار باهوش در پست های بسیار حساس را به دام بیندازد زیرا چنین اشخاصی در پست های عالی با سن زیاد تجربه های خوب و روابط قابل توجهی دارند.

به گفته این افسر، این شخص بسیار جاه طلب بوده و پست بسیار مهمی دارد و می تواند به راحتی هر گونه اطلاعات محرمانه و حساسی را به دست آورد.

افسر دیگری که با این شخص در ارتباط است گفته است که وی برای همکاری با یک سازمان مدنی هیچ گونه مشکلی ندارد؛ او نمی داند که در حال جاسوسی برای اسرائیل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز