رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع :

در سازمان عقیدتی سیاسی باید از مرزهای ارزشی دفاع کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۶:۲۰
کد خبر: ۸۹۸۸۳۱
در سازمان عقیدتی سیاسی باید از مرزهای ارزشی دفاع کنیم
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: همانگونه که دفاع از تمامیت ارضی و تولید امنیت به واسطه وجود نیروهای مسلح مقتدر در سطح مطلوبی است ما نیز در سازمان عقیدتی سیاسی بایستی از مرزهای ارزشی به نحو شایسته دفاع کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدضیاء الدین آقاجان پور» روز دوشنبه در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و معاونان این سازمان اظهار داشت: وزارت دفاع امروز به لحاظ دستیابی به تکنولوژی‌های دفاعی در جایگاه رفیعی ایستاده وتوانسته عزت، افتخار و غرور ملی را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورد.

وی افزود: این مهم جز با حفظ ایمان و رشد ارزش‌های معنوی در درون انسان اتفاق نخواهد افتاد و بحمدالله سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تاکنون توانسته است در مسیر روشنگری بصیرتی کارکنان و خانواده‌های آنها موفق عمل کند و انشاالله این مسیر را با جدیت و اهتمام بیشتر دنبال خواهد کرد.

رئیس عقیدتی و سیاسی  وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تولید قدرت در نظام اسلامی بدون نهادینه شدن ارزش های اسلامی پایدار نخواهد بود و در پیاده‌سازی ارزش‌های اسلامی در بدنه صنعت دفاعی به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی به یک اقتدار بازدارنده ای دست یافته است که دشمنان به خود اجازه تعدی و تعرض به مرزهای جغرافیایی کشور اعم از زمینی، هوایی، و دریایی را نمی‌دهند.
 وی تصریح کرد: در راستای دفاع از مرزهای عقیدتی و ارزشی ما دارای نیروهای مومن، مکتبی و ولایت‌مدار هستیم که در مقابل هجمه‌های دشمنان برای تعرض به مرزهای عقیدتی با تمام قدرت دفاع می‌کنند و کار سازمان عقیدتی ارتقاء هوشیاری، بصیرت دینی و انقلابی و صیانت از نیروهای نخبه است.

حجت‌الاسلام آقاجان پور با بیان اینکه امروز با وجود نخبگان و سرمایه‌های ارزشمند انسانی متخصص و متعهد در وزارت دفاع به اقتدار دفاعی بازدارنده دست یافته ایم، خاطرنشان کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران مایه فخر و مباهات انسان‌های آزاده، ملت‌های منطقه و محور مقاومت است و همانگونه که دفاع از تمامیت ارضی و تولید امنیت به واسطه وجود نیروهای مسلح مقتدر در سطح مطلوبی است ما نیز در سازمان عقیدتی سیاسی بایستی از مرزهای ارزشی به نحو شایسته دفاع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمد حسنی» رئیس عقیدتی سیاسی ارتش نیز در این دیدار با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجان‌پور از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) اظهار داشت: انتصاب جنابعالی به این مسئولیت خطیر نشان از حسن اعتماد رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به شما دارد و امیدواریم با اتکال به قدرت لایزال الهی و در سایه رهنمودهای معظم له با تدابیر مناسب در جهت تعمیق معنویت کارکنان صنعت دفاعی موفق و سربلند باشید.

نظر شما