وزیر دفاع:

رسیدگی به وضعیت بازنشستگان نیروهای مسلح در اولویت است

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۳:۳۷
کد خبر: ۸۹۹۱۹۰
رسیدگی به وضعیت بازنشستگان نیروهای مسلح در اولویت است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در بودجه سال ۹۸ رسیدگی به وضعیت بازنشستگان به عنوان یکی از اولویت‌های ضروری مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ «امیر حاتمی»، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، روز سه‌شنبه در دیدار رؤسای کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح و جمعی از بازنشستگان ضمن گفت و گو درخصوص مباحث و حوزه های مختلف بازنشستگی،  هدف از این نشست صمیمانه را بررسی دقیق موضوعات مرتبط با بازنشستگان در حوزه‌های حقوق و مزایا، بیمه خدمات رفاهی و درمانی، معیشت، منزلت اجتماعی و... و. عنوان کرد.

وی افزود: اراده کلیت نظام اسلامی، به خصوص تاکیدات فرمانده معظم کل قوا، دولت خدمتگزار، مجلس شورای اسلامی و نیروهای مسلح بر آن است تا با درک واقعی از شرایط اقتصادی کشور، بهترین شرایط زندگی اجتماعی را برای بازنشستگان نیروهای مسلح که عمر با ارزش خود را در راه حفظ و صیانت از کشور، انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و تأمین امنیت ملی مصروف داشته اند، فراهم شود.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه وزارت دفاع در سال گذشته تمام سعی و تلاش خود را بر متناسب‌سازی حقوق و مزایای بازنشستگان منطبق با قانون خدمات کشوری به کار بست تا بتواند با تأمین بودجه و  اعتبار مورد نیازحقوق بازنشستگان نیروهای مسلح را افزایش دهد، بیان کرد: بحمدالله این مهم با همکاری صمیمانه دولت و مجلس شورای اسلامی نسبت به سال های قبل به میزان بیشتری محقق شد.

وزیر دفاع با بیان اینکه با تلاش، پیگیری و همت وزارت دفاع و نیروهای مسلح و دولت در بودجه سال ۹۸ رسیدگی به وضعیت بازنشستگان به عنوان یکی از اولویت‌های ضروری مدنظر قرار گرفته است، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش نیروهای مسلح و وزارت دفاع ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشت پیشکسوتان جهاد و شهادت است چرا که بازنشستگان نیروهای مسلح در واقع سند افتخار، سربلندی و پشتوانه اقتدار ایران اسلامی هستند.

امیر سرتیپ حاتمی با تقدیر از تلاش ها و اقدامات کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح در ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به ذی‌نفعان اظهار امیدواری کرد: همچون گذشته با بسیح همه ظرفیت‌ها و امکانات حمایت‌های همه جانبه از بازنشستگان عزیز به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیری همانند مبتلایان به بیمارهای سخت و صعب‌العلاج صورت پذیرد.  

در این مراسم روسای کانون‌های بازنشستگی ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع با ارائه نظرات، دیدگاه‌ها و مشکلات فراروی بازنشستگان به بیان مطالبات و انتظارات جامعه بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح پرداختند.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز سه‌شنبه با رؤسای کانون‌های بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و جمعی از بازنشستگان نیروهای مسلح که با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح در محل ستاد وزارت دفاع برگزار شد، دیدار کرد.

نظر شما