وزیر صنعت، معدن و تجارت:

لاستیک سیستان و بلوچستان جزو پروژه های اولویت دار کشور در جهت محرومیت زدایی است

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۴:۱۸:۱۳
کد خبر: ۹۰۰۱۶۹
لاستیک سیستان و بلوچستان جزو پروژه های اولویت دار کشور در جهت محرومیت زدایی است
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پروژه لاستیک سیستان و بلوچستان جزو پروژه های اولویت دار کشور در جهت محرومیت زدایی و جبران برخی کاستی ها است و بودجه ۱.۵ میلیارد تومانی جابجا شده این پروژه که غیرقابل استفاده و به صورت اوراق و فقط برای زیرساخت ها بوده با اعتبارات قوی تر سال ۹۸ جبران خواهد شد.

به گزارش گزوه خبر خبرگزاری برنا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت  در سفر به سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: بنا بر امر مقام معظم رهبری برای خودکفایی لاستیک ۵ طرح را در کشور داریم پیگیری می کنیم که هر پنج طرح در استان های محروم است.

او ادامه داد: این طرح ها در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کردستان، کرمانشاه قرار دارند و این پروژه ها در جهت محرومیت زدایی و جبران برخی کاستی ها انجام می شود.

او با اشاره به نامه نوبخت در خصوص جابجایی بخشی از بودجه صنعتی پروژه لاستیک این استان، گفت: پروژه لاستیک دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه می خواهد و ۱.۵ میلیارد تومان که جابجایی اش مورد بحث است در مقابل این بودجه رقم کمی است و البته این ۱.۵ میلیارد تومان برای انجام پروژه نبوده و برای تامین زیرساخت ها بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این ۱.۵ میلیارد تومان هم اوراق بوده است و نمی توان تجهیزات و تاسیسات با آن خرید کرد و البته بودجه ای که از اعتبارات ۹۸ جایگزین آن شده بیشتر و قوی تر است که این موضوع باید درست اطلاع رسانی شود.

رحمانی جابجایی را امری عادی در بودجه ها دانست و افزود: برای اینکه ۱.۵ میلیارد تومان اوراق سوخت نشود و جای دیگر مورد استفاده قرار بگیرد، این تدبیر برای جابجایی بودجه اندیشیده شد و طرح لاستیک ما نیز که جزو پروژه های اولویت دار است به جد دارد دنبال می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز