سردار حاجی‌زاده:

از دشمن غلطی سر بزند، پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهد کرد

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۱:۱۶
کد خبر: ۹۰۰۸۱۴
از دشمن غلطی سر بزند، پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهد کرد
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تاکید کرد: ما همچون گذشته ایستاده‌ایم و اگر از دشمن غلطی سر بزند، حتما پاسخ کوبنده‌ای در انتظار آنها خواهد بود.​

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسدان روز شنبه در حاشیه افتتاح «نمایشگاه شکار کرکس‌ها» که به نمایش عمومی بقایای پهپادهای اسقاط شده و همچنین غنیمت گرفته شده نیروهای متخاصم کشور اختصاص دارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه موزه عبرت است برای دشمنان کشور و کسانی که ملت ایران را تحقیر می‌کنند.
وی افزود: امروز بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و در سایه تهدیدات بی‌شمار دشمنان شاهد پیشرفت فراوان در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین هستیم.
سردار حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: ما جزو پنج کشور اول جهان در حوزه پهپادها هستیم و در حوزه ساخت رادار و سامانه های پدافندی به خودکفایی کامل رسیده ایم. امروز در حوزه موشکی نیز جزو قدرت‌های منطقه و چند قدرت بزرگ جهان هستیم.
این فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تاکید کرد: ما همچون گذشته ایستاده‌ایم و اگر از دشمن غلطی سر بزند، حتما پاسخ کوبنده‌ای در انتظار آنها خواهد بود.​

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز