با صدور پیامی؛

جهانگیری قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های آسیا را تبریک گفت

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۳:۰۱
کد خبر: ۹۰۱۰۲۷
جهانگیری قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های آسیا را تبریک گفت
معاون اول رئیس جمهوری با صدور پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، در پیام اسحاق جهانگیری آمده است: پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا و کسب مقام قهرمانی رقابت های آسیا ٢٠١٩ تهران رویدادی بزرگ و غرور آفرین است.
جهانگیری در پیام خود آورده است: این افتخارآفرینی کم نظیر که ایران را برای سومین بار به قهرمانی آسیا رساند و باعث ایجاد موجی از شادی و نشاط در جامعه شد، به بازیکنان عزیز تیم ملی والیبال کشورمان، مربیان و دست اندرکاران تیم، جامعه ورزشی کشور و همه مردم شریف و قهرمان پرور ایران صمیمانه تبریک می گویم و سربلندی و موفقیت روزافزون برای همه ورزشکاران خوب کشورمان را آرزومندم.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل استرالیا قهرمان آسیا شد و انتقام شکست مرحله مقدماتی را از این تیم گرفت.

تیم ملی والیبال ایران امروز (شنبه) در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران رقم خورد.

ایران با ۳ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز، چهارمین تیم پرافتخار تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شود. ۲ قهرمانی ایران در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ با هدایت «خولیو ولاسکو» کسب شد و پس از آن ایران در مسابقات سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ با تیم اصلی خود شرکت نکرد. به این ترتیب پس از وقفه‌ای ۶ ساله، ایران برای سومین بار قهرمان والیبال قاره کهن شد.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز