رئیس جدید دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منصوب شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۳:۴۴
کد خبر: ۹۰۱۸۱۴
رئیس جدید دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منصوب شد
حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بهمنی از سوی آیت‌الله محمدی یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سمت رئیس جدید دفتر این نهاد حوزوی منصوب شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه خبری جامعه مدرسین، در پی پایان دوره خدمت حجت‌الاسلام علی ابراهیمی سیریزی، رئیس دفتر سابق جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و ورود به دوره بازنشستگی؛ آیت‌الله یزدی در حکمی ضمن تشکر از زحمات و خدمات چندین ساله وی ، سعید بهمنی را به سمت ریاست دفتر جامعه مدرسین منصوب نمود.

در حکم آیت‌الله یزدی خطاب به حجت‌الاسلام بهمنی آمده است: با توجه به سوابق علمی و تجربه‌های عملی و آشنایی آن‌جناب با حوزه‌ علمیه و اساتید محترم و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به‌موجب این حکم جنابعالی را به سمت ریاست دفتر جامعه مدرسین و دفتر نظارت و ارزیابی منصوب می‌کنم.

در ادامه این حکم آمده است: امید است بر اساس شرح وظائف مکتوب در اساسنامه و با هماهنگی با هیات رئیسه و معاونان محترم در رشد و ارتقاء این نهاد مقدس که بیش از ۵۰ سال سابقه حضور در حوزه علمیه قم را دارد با همراهی همکاران جامعه موفق باشید.

آیت‌الله یزدی در این حکم تصریح کرده است: لازم می‌دانم از زحمات و خدمات چندین ساله حجت‌الاسلام آقای علی ابراهیمی که به علت بازنشستگی نمی‌تواند همکاری خود را در دفتر ادامه دهد صمیمانه تقدیر و تشکر ‌نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز