ترامپ درباره دیدار با روحانی:

ببینیم چه می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۱:۱۰
کد خبر: ۹۰۲۱۰۵
ترامپ درباره دیدار با روحانی در حاشیه نششست سازمان ملل گفت: راه درازی در پیش داریم، ببینیم چه می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا امروز دوشنبه اول مهر و هنگام ورود به مقر سازمان ملل متحد در نیویورک در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره احتمال دیدار با همتای ایرانی خود گفت: «ببینیم چه می‌شود. راه درازی در پیش داریم، ببینیم چه می‌شود.»

ترامپ سه روز در نیویورک می‌ماند. دونالد ترامپ و حسن روحانی به همراه رهبران سیاسی دیگر کشورهای جهان برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک شرکت می‌کنند.

امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، ساعتی پیش از سخنان ترامپ با اشاره به حضور روحانی و ترامپ در نیویورک گفته بود: «شاید اتفاقی در نیویورک بیفتد.»

 مکرون همچنین گفته است که امروز به صورت غیر رسمی با ترامپ صحبت کرده و فردا هم با او دیدار خواهد کرد. رئیس جمهوری فرانسه گفته است که امشب با روحانی دیدار خواهد کرد.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده است که در صورت ابقای تحریم‌ها هیچ دیدار و مذاکره‌ای میان ایران و آمریکا صورت نخواهد گرفت. مقام معظم رهبری نیز هفته گذشته در سخنانی با اشاره به اذعان آمریکایی‌ها و متحدان آنها به ناکام ماندن سیاست فشار حداکثری در به زانو درآوردن ایران، گفتند: هدف آنها از مذاکره این است که به همه ثابت کنند فشار حداکثری جواب داد و مسئولان جمهوری اسلامی بر خلاف آنکه می‌گفتند مذاکره نمی‌کنیم مجبور شدند پای میز مذاکره بیایند، بنابراین تنها راه مواجهه با ایران، فشار حداکثری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز