کشته شدن ۱۱ فرمانده ارشد داعش در مرکز عراق

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۸:۲۳
کد خبر: ۹۰۳۵۷۶
کشته شدن ۱۱ فرمانده ارشد داعش در مرکز عراق
یکی از فرماندهان سازمان «الحشد الشعبی» عراق خبر داد که در جریان عملیات نیروهای امنیتی و هوایی عراق در استان صلاح الدین، 11 سرکرده داعش از جمله «والی» این استان کشته شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، قطری العبیدی از فرماندهان سازمان «الحشد الشعبی» عراق از ادامه عملیات نیروهای این سازمان در استان «صلاح الدین» (مرکز عراق) خبر داد.

العبیدی به شبکه خبری «السومریه» گفت که «نیروهای امنیتی فرماندهی عملیات الجزیره با حمایت یک گروه از الحشد العشائری و نیروی هوایی ارتش، عملیات پیش‌دستانه‌ای را در منطقه "المطعجات" آغاز کردند».

وی اظهار داشت که این منطقه در نزدیکی مرزهای صلاح الدین قرار دارد و عملیات نیز زمانی آغاز شد که اطلاعاتی مبنی بر برگزاری نشست فرماندهان داعش در یکی از مقرهای این گروه در منطقه مذکور، به دست نیروهای الحشد رسید.

این فرمانده الحشد تصریح کرد: «نیروهای امنیتی با حمایت و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش موفق شدند به این منطقه حمله کنند که این عملیات به کشته شدن تمامی فرماندهان حاضر در نشست منجر شد».

العبیدی اعلام کرد که شمار این فرماندهان 11 نفر بوده که در میان آنان، شخص موسوم به «والی» داعش در استان صلاح الدین حضور داشته است.

وی با اشاره به اینکه، فرماندهان کشته شده، از فرماندهان برجسته داعش بودند، خاطر نشان کرد، حمله به این نشست، مبتنی بر اطلاعات امنیتی بود که باعث شد نیروهای امنیتی بتوانند آنان را هدف قرار دهند.
در همین ارتباط، العبیدی روز گذشته نیز گفت که فرماندهی عملیات الجزیره با حمایت الحشد العشائری و نیروی هوایی ارتش عملیاتی را در مناطق شمالی شهرستان «راوه» واقع در الانبار به سمت جنوب استان صلاح الدین آغاز کردند.

این فرمانده الحشد اظهار داشت که در پی عملیات مذکور هشت نفر از عناصر داعش کشته شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز