نماینده ملکان در مجلس:

مدیرعامل شدن دامادم در بانک رفاه را تکذیب می‌کنم/ داماد من بیکار است

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۰:۴۷
کد خبر: ۹۰۴۶۵۷
مدیرعامل شدن دامادم در بانک رفاه را تکذیب می‌کنم/ داماد من بیکار است
نماینده ملکان در مجلس گفت: مدیرعامل شدن دامادم در بانک رفاه را تکذیب می‌کنم.

«سلمان خدادادی»، نماینده ملکان در مجلس، درباره شایعاتی مبنی بر این که داماد وی قرار است مدیرعامل بانک رفاه شود، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: این خبر صحت ندارد. درباره چنین چیزی صحبتی نشده است و نه قصدی در این باره داریم. داماد بنده یک سال است که بیکار بوده و به دلیل اعتراض و ریخت و پاش هایی که در محل کار قبلی وی بوده، آنجا را ترک کرده است.

وی در این باره که گفته شده داماد وی لیسانس شیمی است، نیز تصریح کرد: داماد بنده دانشجوی دکتری شیمی است. کسی که این دروغ را گفته که داماد بنده می خواهد مدیرعامل بانک رفاه شود، این دروغ را نیز گفته است که داماد بنده لیسانس شیمی است. دامادم یک سال است که بیکار بوده و از فرزندان جانباز و ایثارگر است. او فرد متدینی بوده و بیکار است. کسی که ادعا کرده داماد بنده می خواهد، مدیرعامل بانک رفاه شود کاغذی بیاورد که در این باره صحبتی شده است.

خدادادی تاکید کرد: اگر داماد بنده را هم به عنوان مدیرعامل بانک رفاه منصوب کنند، بنده این اجازه را نخواهم داد. بنابراین چنین بحثی نه مطرح بوده و نه خواهد بود. بنده یکی از مدیران را که از لحاظ صلاحیت کاری و اخلاقی و کارشناسی تایید می کنم، سهمانی است که فوق العاده فعال، متدین و دوست داشتنی است و بارها بنده نیز از وی حمایت کردم. بسیاری از بی اخلاقی هایی که در جامعه وجود دارد، دروغ محض است. وزیر در این زمینه نه سخنی گفته و نه کاغذی در این ارتباط آشکار شده است. مطبوعات و رسانه های ما باید این شایعه پردازان را پیدا کنند و اگر دیدند، دروغ است، با انتشار دهندگان آن خبر برخورد کنند.

وی بیان کرد:  دامادم دانشجوی دکتری شیمی دانشگاه آزاد تهران- شمال است. حال اگر برخی نمی توانند تحمل کنند که او در خانه خود هم زندگی نکند پس برود در کوه یا غار زندگی کند! هر چند این سخنان مهم نیست اما کاش بویی از انسانیت می بردند که چنین اخباری را منتشر می کنند. داماد من در خانه نشسته و کسی هم به دنبال مدیرعامل کردن او نیست و ضرورتی هم ندارد. روح وزیر و هیئت مدیره از این موضوع خبر ندارد. منتهی بر فرض اینکه داماد کسی لیاقت، سواد و شایستگی دارد و حالا داماد، خادم جمهوری اسلامی ایران است بنابراین، نباید کاره ای شود و باید خانه نشین و بدبخت شود. این فرهنگ خوبی نیست و در تقوا و دین ما نیز این به نوعی ظلم است. حالا پدرزن داماد ما، نماینده مردم شده، آیا به عنوان یک حسن است یا ضعف است؟ باید به این خبرهای دروغ پایان داد و با این خبرها برخورد کرد. آیا داماد من حق دارد که بگوید که خبر مدیرعامل شدنش دروغ است و پیگیری و شکایت کند؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا او و دامادش نیز به این رسانه ها، خبر تکذیب این موضوع را داده اند یا خیر، اظهار کرد:  ما باید پاسخگو باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز