رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

اگر دولت و مجلس انقلابی باشد مشکلات حل می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۵:۵۱
کد خبر: ۹۰۴۸۵۶
اگر دولت و مجلس انقلابی باشد مشکلات حل می‌شود
علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: اگر مجلس و دولت انقلابی هم داشته باشیم بدانید بازوان قوی برای رهبری خواهند بود و می‌توان مشکلات را حل کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی روز یکشنبه در همایش ایثارگران روحانی در یزد افزود: هدف ترامپ و حامیان او در گام نخست آن است که با توطئه اقتصادی و فرهنگی نسبت به تضعیف انسجام ملی در ایران اسلامی تلاش کنند.

وی ادامه داد: کفر جهاتی و اذناب آنها برای اینکه در جهت تضعیف انسجام ملی در ایران به اهداف خود برسند ابتدا به اختلافات درونی دامن می‌زنند و سپس به دنبال تبلیغ مذاکره  و کوتاه آمدن ملت و مسئولان هستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: برای رسیدن به مذاکره، اساسی‌ترین راهبردی که دولت آمریکا و برخی حامیان او در دنیا به شدت دنبال می‌کنند به هم زدن انسجام ملی در ایران است.

سعیدی بیان کرد: برخی عناصر واداده در کشور در رسانه‌ها و همچنین در سخنرانی‌ها خود به ضرورت مذاکره دم می‌زنند و می‌خواهند در راستای منافع دیگران اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها خیلی از کسانی که به برجام چشم امید دوخته بودند امروز آن را راه‌حل مناسبی نمی‌دانند و بر ایستادگی بر اصول پافشازی می‌کنند.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: راهبرد قطعی رهبر معظم انقلاب‌ که بارها در فرمایش معظم له مورد تاکید قرار گرفته، همان مقاومت و ایستادگی در همه عرصه‌ها است.

سعیدی یادآور شد : آمریکا و حامیانش می‌خواهند کشور و ملت ما را بر سر دو راهی جنگ یا تسلیم قرار دهند و اهداف خود را دنبال کنند.

وی به تجاور عربستان سعودی به خاک یمن اشاره کرد و گفت: این جنگ در حال پایان است و آمریکا هیچ‌گونه نتیجه‌ای از آینده ندارد و جریان مقاومت و حزب‌ الله به جریانی قدرتمند در منطقه تبدیل شده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان کرد: امروز حماس در حالت تهاجمی قرار داد و نماینده انصارالله نزد مقام معظم رهبری حضور می‌یابد و می‌گوید ما ولایت شما را ولایت رسول‌الله و امیرالمومنین می‌دانیم.

سعیدی بیان کرد: در کشور ما برخی مسائل و مشکلات و چالش هایی وجود دارد  که قطعا با همت مردم و فعالیت و همراهی آنها حل شدنی است.

وی افزود: بدون شک اگر دولت و مجلس انقلابی باشد مشکلات و چالش‌ها حل می‌شود و شما نقش قوه قضائیه را می‌بینید که حرکت خوبی توسط رئیس قوه شروع شده و امیدی را در دل مردم ایجاد کرده و  اگر مجلس و دولت انقلابی هم داشته باشیم بدانید بازوان قوی برای رهبری خواهند بود و می‌توان مشکلات را حل کرد.

این مسئول تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌گویند مهم‌ترین خطری که آنها را تهدید می‌کند چالش فکری،  ایدئولوژیکی و تمدن‌اسلامی است که محور آن انقلاب اسلامی است.

سعیدی افزود: از عوامل اصلی اقتدار ایران ، قدرت دفاعی و موشکی است که تا قبل از سقوط پهباد فوق مدرن آمریکا در خلیج فارس ، آمریکایی‌ها به قدرت موشکی ما باور داشتند اما قدرت پدافندی ما را نمی‌دانستند.

وی بیان داشت: وقتی این پهباد فوق مدرن ۲۲۰ میلیون دلاری آمریکا توسط ایران ساقط شد آنها و اروپایی‌ها فهمیدند که ما در عرصه پدافند هم طرازمان بسیار بالاست و اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به مذاکره بر سر قدرت منطقه‌ای و قدرت دفاعی اصرار دارند به خاطر همین است.

همایش روحانیت و دفاع مقدس با  حضور تعدادی از مسئولان و بسیجیان در پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۳۰۰ هزار بسیجی سازماندهی شده و ۵۰ هزار رزمنده دارد.

نظر شما