فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)

آینده منطقه در فرایند رویارویی‌ کنونی ما و دشمن تعیین خواهد شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵:۵۳
کد خبر: ۹۰۵۰۱۱
آینده منطقه در فرایند رویارویی‌ کنونی ما و دشمن تعیین خواهد شد
سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید گفت: سرنوشت آینده منطقه در فرایند رویارویی های کنونی ما و دشمن تعیین خواهد شد و نتیجه نهایی، حاصل اشتباه دشمن در محاسبه و چگونگی استفاده ما از مزیت های راهبردی در برابر فرصت های پیش رو خواهد بود و پیروزی از آن ماست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید روز دوشنبه در مراسم بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: دکترین نظامی ما در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) برای مدیریت بحران ها و جنگ آینده، براساس تجربه دوران دفاع مقدس، ماهیت متنوع و رو به گسترش تهدیدات، همچنین الزامات رویارویی های جاری در منطقه است.

وی ادامه داد: جدی و قطعی پنداشتن تهدیدات دشمن و ضرورت هوشیاری با برخورداری از اشراف اطلاعاتی، ایجاد و افزایش آمادگی مواجهه با همه سناریوهای احتمالی، برای اجتناب از غافلگیری و بکارگیری همه ظرفیت های لازم و حضور همه جانبه و میدانی برای تعیین سرنوشت جنگ احتمالی از جمله مواردی است که براساس آن دکترین نظامی ما در قرارگاه مرکزی است.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در ادامه افزود: این قرارگاه با طراحی الگو و شیوه جنگیدن در برابر تهدیدات و جنگ آینده، براساس مزیت های راهبردی خودی و آسیب پذیری های دشمن، از منافع ملت شریف ایران و تمامیت ارضی کشور، در برابر هر گونه اقدام تجاوزکارانه دفاع خواهد کرد.

وی یادآور شد: سرنوشت آینده منطقه در فرایند رویارویی های کنونی ما و دشمن تعیین خواهد شد و نتیجه نهایی، حاصل اشتباه دشمن در محاسبه و چگونگی استفاده ما از مزیت های راهبردی در برابر فرصت های پیش رو خواهد بود و پیروزی از آن ماست.

سردار رشید با بیان این که ویژگی های قدرت نهفته جمهوری اسلامی به مراتب بیش از آن است که تاکنون آشکار شده است تاکید کرد: ما خود را برای مواجهه با همه وضعیت های احتمالی آماده کرده ایم و از تمامی ظرفیت های خود برای درهم شکستن اراده و موقعیت دشمن استفاده خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز