نشست مشترک دیوان محاسبات و مجلس درباره خودروسازان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۹:۳۴
کد خبر: ۹۰۵۳۸۵
نشست مشترک دیوان محاسبات و مجلس درباره خودروسازان برگزار شد
نشست مشترک معاونت حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه و معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کشور با اعضاء هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی پیرامون شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو در دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نشست مشترک معاونت حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه و معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیر بنایی دیوان محاسبات کشور با اعضاء هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی چهارشنبه هفته گذشته در دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

بیت عفری معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات در این نشست گزارشی از روند تشکیل تیمی از خبره‌ترین حسابرسان دیوان در راستای تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروساز ارائه کرده و در این زمینه گفت: این تیم، تمام تلاش خود را در حداقل زمان ممکن و با سرعت بالا انجام داده است و در این رابطه به اطلاعات مفیدی دست پیدا کرده است.

درخصوص ایران خودرو و سایپا به یافته‌های خوبی دست یافته‌ایم

وی در ادامه افزود: این تیم کارشناسی، ایران خودرو و سایپا را از همه جوانب مورد بررسی قرار داده و یافته‌های خوبی نیز جمع بندی شده است و آماده ارائه می‌باشد.

در ادامه نشست هر کدام از نمایندگان عضو هیات تحقیق و تفحص و معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات به بیان نظرات خود در این زمینه پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز