فرمانده نیروی زمینی سپاه:

یگان های واکنش سریع سپاه دارای بالاترین آمادگی است

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۵:۵۲
کد خبر: ۹۰۵۸۵۸
یگان های واکنش سریع سپاه دارای بالاترین آمادگی است
فرمانده نیروی زمینی سپاه ایجاد یگان‌های واکنش سریع را از دیگر قابلیت‌های نیروی زمینی سپاه برشمرد و گفت: این یگان‌ها در ارزیابی‌های ستادکل نیروهای مسلح حائز بالاترین امتیاز در آمادگی و توان رزم شده‌اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور»، فرمانده نیروی زمینی سپاه، روز سه‌شنبه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه با اشاره به وضعیت آمادگی‌های این نیرو اظهار داشت: امروز بحمدالله در شرایطی قرار داریم که علاوه بر ارتقای توان و پتانسیل‌هایی که در گذشته از آن برخوردار بودیم، ظرفیت‌های اقتداربخش و راهبردی جدیدی در نیروی زمینی سپاه فراهم و به آن افزوده شده است.

وی با اشاره به توان بالگردی نیروی زمینی سپاه و پیش روندگی قدرت افزای آن بیان کرد: از سال ۱۳۹۴ و پس از الحاق توان بالگردی به نزسا (نیروی زمین سپاه)، این ظرفیت و توانمندی ارزشمند، نقش مهمی را در ماموریت‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان و برخورد قاطعانه با تروریست‌ها به ویژه در مناطق مرزی برعهده دارد و پهپادهای رزمی و شناسایی نزسا در پایگاه‌های مرزی هم اکنون دارای تاثیرات راهبردی هستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه تصریح کرد: توان دیگری که این نیرو از آن برخوردار است موضوع جنگال (جنگ الکترونیکی) است که امروز در مناطق عملیاتی متضمن موفقیت‌های محوله شده است و بخش مهمی از اقدامات عملیاتی ما مبتنی بر اقدامات جنگال و مرهون نقش‌آفرینی آن است.

سردار پاکپور ایجاد یگان‌های واکنش سریع را از دیگر قابلیت‌های نیروی زمینی سپاه برشمرد و گفت: این یگان‌ها در ارزیابی‌های ستادکل نیروهای مسلح حائز بالاترین امتیاز در آمادگی و توان رزم شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز