سخنگوی دولت در پاسخ به برنا:

الجبیر اصل صحبت من را تکذیب نکرد

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۲:۳۷
کد خبر: ۹۰۶۱۱۹
الجبیر اصل صحبت من را تکذیب نکرد
سخنگوی دولت درباره ادعای اخیر الجبیر درباره ارسال پیام از سوی عربستان به ایران بیان کرد: اصل پیام را تکذیب نکردند، گفتند من غیر دقیق صحبت کردم اتفاقا غیر دقیق برداشت شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «علی ربیعی»، سخنگوی دولت، در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره ادعای اخیر الجبیر درباره ارسال پیام از سوی عربستان به ایران بیان کرد: اصل پیام را تکذیب نکردند، گفتند من غیر دقیق صحبت کردم اتفاقا غیر دقیق برداشت شده است. من و دولت ایران معتقدیم، هرگونه تصمیم گیری برای یمنی ها باید توسط یمنی ها اتخاذ شود؛ اتفاقا طرح هایی که ما داده بودیم، برای صلح منطقه و تصمیم گیری در مورد یمن توسط خود یمنی ها بوده است.

وی افزود: آن چه که ما فکر می کنیم عدم بمب باران یمن و بیرون رفتن کشورهایی است که در آنجا حضور دارند و اگر آنها بیرون بروند، صلح یمن محقق می‌شود. به نظر من برداشت غیر دقیق از صحبت های من شده است. ما بیش از همه معتقدیم که تصمیم گیری در مورد یمنی ها باید توسط یمنی ها صورت بگیرد. ولی خوشبختانه اصل پیام تکذیب نشده همین الان هم اعلام می کنیم که ما از صلح منطقه و صحبت با همه کشورها، استقبال می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز