سند توسعه فارس با حضور وزیر کشور رونمایی می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۹:۲۵:۱۰
کد خبر: ۹۰۶۴۵۲
سند توسعه فارس با حضور وزیر کشور رونمایی می‌شود
وزیر کشور در بدو ورود به فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز گفت: سند توسعه استان فارس فردا رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی، شامگاه چهارشنبه 10 مهر در بدو ورود به شیراز با بیان اینکه سند توسعه استان فارس در جلسه اقتصاد مقاومتی این استان رونمایی می‌شود، افزود: در این سند وظایف همه دستگاه‌ها مشخص و زمان بندی اجرای برنامه‌ها نیز تعیین شده است.
وی همچنین با بیان اینکه رئیس جمهور پس از مطالعه سند توسعه استان فارس دستور موجودی بر اجرای این سند داده‌ است، گفت: دستگاه‌های مختلف و میزان مسئولیت‌های دستگاه‌های مختلف در مسیر توسعه فارس مشخص شده و هر دستگاه باید نقش خودشان را در مسیر توسعه فارس به بهترین شکل ایفا کنند.
به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی عصر چهارشنبه 10 شهریور با هدف بازدید از برخی واحدهای صنعتی و شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، به استان فارس سفر کرد.

حضور در برنامه تلویزیونی زنده شبکه فارس و زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و دیدار با مقام‌های استانی، از دیگر برنامه‌های اولین روز سفر وزیر کشور به استان فارس خواهد بود.

رحمانی‌فضلی صبح پنجشنبه قرار است از برخی واحدهای صنعتی مستقر در شهرستان‌های استان فارس بازدید کند.

 شرکت در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و شورای اداری استان فارس که بعدازظهر پنجشنبه 11 مهر در شیراز برگزار می‌شود، آخرین برنامه وزیر کشور در سفر به این استان اعلام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز