عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مجلس از اقدام آذری‌جهرمی در قطع سرویس ارزش افزوده حمایت می‌کند/ این پول‌های کثیف باعث بی عدالتی، تبعیض و فاصله طبقاتی می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۸:۱۶:۲۹
کد خبر: ۹۰۶۴۶۹
مجلس از اقدام آذری‌جهرمی در قطع سرویس ارزش افزوده حمایت می‌کند/ این پول‌های کثیف باعث بی عدالتی، تبعیض و فاصله طبقاتی می‌شود
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس مبارزه با فساد مالی و پولشویی و مبارزه با پول های کثیف که وزارت ارتباطات در دستور کار خود قرار داده است را مورد حمایت قرار می دهد.

"سید حسین نقوی حسینی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا در خصوص"اخاذی از مردم به بهانه سرویس ارزش افزوده" بیان کرد: فضای مجازی و شبکه ارتباطی بستر مناسبی برای کار، اشتغال و فعالیت اقتصادی است که کمک زیادی به تسهیل در تعاملات و معاملات اقتصادی کرده است و همچنین منبع پردرآمدی برای بسیاری از مشاغل شده  اما این نباید مورد سوء استفاده و بهره برداری قرار گیرد و هر کسی در آن دکانی بزند و با دکانش از جیب ملت پول در بیاورد.

او در ادامه بیان کرد: شاهد هستیم با ارسال پیامک ها از مردم پول دریافت می‌کنند که آمار و رقم آن خیلی زیاد است، نمی دانیم چه تعداد پول واریز می شود و منشا و مبدا آن مشخص نیست این جرم صریح و یک نوع پولشویی و کلاهبرداری است. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مطرح کرد: حتماً باید مدیریت فضای مجازی در این بحث ورود جدی داشته باشد. وزیر ارتباطات کار خوبی در این زمینه شروع کرده  که با این ها مقابله می کند زیرا این پول های کثیف باعث بی عدالتی، تبعیض، فاصله طبقاتی و پولدار شدن یک شب آدم هایی می شود که نمی دانیم سر و ته آنها به کجا وصل است.

او با بیان اینکه باید از مبارزه با این پول های کثیف دفاع و حمایت کرد گفت: مجلس از این اقدام آقای جهرمی حمایت می‌کند. این  به اصطلاح بخت آزمایی ها یک قمار مستقیم است، چاپیدن مردم و خالی کردن جیب مردم است این با قمارخانه تفاوتی نمی‌کند. مجلس مبارزه با فساد مالی و پولشویی و مبارزه با پول های کثیف که وزارت ارتباطات در دستور کار خود قرار داده است را مورد حمایت قرار می دهد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز