جو بایدن:

ترامپ نمی‌تواند وجهه من و خانواده‌ام را تخریب کند

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۶:۲۳
کد خبر: ۹۰۶۶۱۱
ترامپ نمی‌تواند وجهه من و خانواده‌ام را تخریب کند
نامزد دمکرات ها در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا در سخنانی خطاب به ترامپ و تیم او گفت: شما نمی توانید وجهه من و خانواده ام را تخریب کنید. به پولی که برای حمله به من هزینه کرده اید، اهمیتی نمی دهم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بر اساس گزارش روز چهارشنبه روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز»، بایدن، اعضای تیم «دونالد ترامپ» را مزدور خواند و افزود: رئیس جمهوری آمریکا به همراه «مزدورانش» تلاش می کند، وجهه من را تخریب کنند.

نامزد پیشتاز دمکرات ها در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2020  آمریکا در سخنانی در ایالت «نوادا» خطاب به ترامپ و تیم او گفت: شما نمی توانید وجهه من و خانواده ام را تخریب کنید. به پولی که برای حمله به من  هزینه کرده اید، اهمیتی نمی دهم.

بایدن اضافه کرد، «سوء استفاده از قدرت» ویژگی دوران ریاست جمهوری ترامپ را تشکیل می دهد و از تحقیقات دمکرات ها درباره استیضاح وی حمایت می کند.

اتهامات فساد علیه بایدن و پسرش «هانتر» موضوع اصلی شکایت یک افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا را تشکیل می دهد که ترامپ را به تلاش برای وادار کردن مقام های اوکراینی برای تحقیقات درباره بایدن، متهم  کرده است.

اتهام  بایدن این است که در دوران معاونت «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، کی یف (پایتخت اوکراین) را تهدید کرده اگر دادستانی را که مسئول رسیدگی به پرونده یک شرکت گاز اوکراینی بوده اخراج نکند، ضمانتنامه وام یک میلیارد دلاری را لغو خواهد کرد. هانتر در آن زمان در این شرکت اوکراینی به عنوان عضو هیات مدیره استخدام شده بود.

در شکایت افشاگر  تماس تلفنی ترامپ با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین به منظور  فشار بر او  برای انجام تحقیقات درباره اقدامات غیرقانونی بایدن و پسرش، ترامپ متهم شده که از اختیارات ریاست جمهوی اش برای اهداف سیاسی شخصی استفاده کرده ؛ موضوعی که تحقیقات درباره استیضاح او را کلید زد.

ترامپ علنا گفته بایدن و پسرش فاسد هستند. بایدن در مقابل، اقدامات ترامپ را «از سر استیصال و تدافعی» توصیف کرده و در پاسخ به آن گفته است: تعجب نمی کنم که ترامپ از یک دولت خارجی برای کمک به شکست دادن من استفاده کند. عجیب نیست که دوستان خاص او  میلیون ها دلار برای حمله به من هزینه کرده اند. عقب نشینی نمی کنم. منتظرم کنگره به وظیفه خود در پیگیری استیضاح عمل کند.

ترامپ در تازه ترین توئیت خود ویدئویی را منتشر و این پیام را با این مضمون به آن ضمیمه کرده است: «فقط به عکس نگاه کنید»

در این ویدئو عکسی از جو بایدن در کنار پسرش هانتر و مدیر عامل شرکت اوکراینی به تصویر کشیده شده است. در بخشی از این ویدئو خبرنگار از بایدن می پرسد «آیا هرگز با پسرت درباره فعالیت های برون مرزی او صحبت کرده اید» و بایدن آن را تکذیب می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز