با صدور پیامی؛

امیری درگذشت مادر شهیدان شبیری را تسلیت گفت

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۴:۵۱
کد خبر: ۹۰۸۰۴۷
امیری درگذشت مادر شهیدان شبیری را تسلیت گفت
معاون امور مجلس رییس جمهور به مناسبت درگذشت «خاور لطفی پور جهرمی»، مادر شهیدان محمدباقر، محمد حسن و محمد کاظم شبیری، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، متن پیام «حسینعلی امیری»، معاون  امور مجلس رییس جمهور، به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مومنه حاجیه خانم لطفی‌پور جهرمی، مادرعالیقدر شهیدان سرافراز، محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم شبیری و دو جانباز دفاع مقدس، محمدحسین و محمدصادق شبیری، موجب تأثر و تألم شد.

این بانوی فداکار و مادر مجاهد، با پیروی از خاندان اهل بیت علیهم السلام و تاسی به زینب کبری سلام الله علیه، عمر پر برکت خود را به تربیت فرزندان برومندی سپری کرد که با مجاهدت در راه خدا در مسیر شهادت گام بردارند و سه فرزند رشید خود را خالصانه تقدیم انقلاب اسلامی کرد تا الگوی تمام عیار صبر و استقامت و ایثار برای مادران سرزمین اسلامی ما در طول تاریخ و برای همه ی نسل های آینده باشد.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور جهرم و خانواده ی محترم مرحومه تسلیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان (جل و اعلاء) برای آن مادر فداکار، علو درجات وپیوستن به فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

حسینعلی امیری

معاون امور مجلس رئیس جمهور

نظر شما