ظریف در مراسم آیین نکوداشت روز تهران:

ما وابسته به مردم هستیم و آنها بدهکار ما نیستند

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۶:۰۵
کد خبر: ۹۰۸۶۶۵
ما وابسته به مردم هستیم و آنها بدهکار ما نیستند
وزیر امور خارجه کشور در در مراسم آیین نکوداشت روز تهران با تاکید بر نقش مردم در عرصه حاکمیتی کشور گفت: ما وابسته به مردم هستیم و آنها بدهکار ما نیستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه یکشنبه شب در  مراسم آیین نکوداشت روز تهران در سخنانی اظهار داشت: تعداد زیادی از بزرگواران صحبت های مهم مطرح کردند. تخصصی در شهرداری و مدیریت شهری ندارم. اما دو نکته را مطرح می کنم نکته اول هویت و نکته دوم شهروند است.

وی با تاکید بر مسئله هویت در شکلگیری گفتگو گفت: برای اینکه بتوانیم گفتگو کنیم نیاز به هویت داریم و هویت ضرورت مؤثر برای حضور در صحنه های اجتماعی است. باید بتوانیم با استقرار هویت، با دیگران گفتگو و هم‌افزایی داشته و دنیایی بهتر بسازیم. ما در کشتی خلقت نشسته‌ایم، همه با هم هستیم اما برای گفتگو باید هویت داشته باشیم.

ظریف تاکید کرد: من پیام آور طرح امید هستم و به همسایگان پیام می فرستم که باید با هم زندگی کنیم . همه می‌توانیم یک واحد تشکیل داده و به سمت همگرایی برویم.

ظریف با بیان اینکه مردم صاحبان کشور هستند، بیان داشت: مردم به ما قدرت داده و ما را سربلند کردند و زحمت کشیدید و زجر کشیدند. مردم ولی نعمت و صاحبان واقعی هستند و امنیت ما به مردم استوار است. مردم ابراز دفاعی کشور را می سازند و نمی گذارند کسی به ما حمله کند. ما وابسته به مردم هستیم و انها بدهکار ما نیستند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز