عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری:

حزب مردم سالاری باید در چارچوب شورای عالی سیاستگذاری عمل کند/ اصلاح‌طلبان نباید به فکر تشکیلات دیگری باشند

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۵:۲۴:۰۰
کد خبر: ۹۱۱۴۱۹
حزب مردم سالاری باید در چارچوب شورای عالی سیاستگذاری عمل کند/ اصلاح‌طلبان نباید به فکر تشکیلات دیگری باشند
عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: نظر شخصی بنده این است که همه احزاب از جمله حزب مردم سالاری در چارچوب شورای عالی سیاستگذاری باید عمل کنند.

«داریوش قنبری» فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری درباره  دلیل حضور نداشتن حزب مردم‌سالاری در جلسات شورای عالی سیاستگذاری، به خبرنگار سیاسی برنا گفت:  بنده شخصا انتقادی نسبت به شورای عالی سیاست‌گذاری ندارم و معتقد هستم تمام احزاب اصلاح‌طلب از جمله حزب مردم‌سالاری باید در چارچوب شورای عالی سیاست‌گذاری عمل کنند و رسیدن به موفقیت در جریات اصلاحات در گرو این است که همه جریان‌ها در شرایط کنونی مشارکت فعال داشته باشند و برای وحدت همکاری کنند.

قنبری افزود: امیدوارم همه احزاب و جریان ها در مجموع در این زمینه تلاش کنند که هر چه سریعتر این وحدت در چارچوب شورای عالی سیاست‌گذاری شکل بگیرد. به هر حال تمام جریان‌ها باید به وحدت و اعتقادی که نیاز است در جریان اصلاحات شکل بگیرد کمک کنند. من فکر نمی کنم فرصت آن باشد که اصلاح طلبان به فکر تشکیلات دیگری باشند به خصوص با توجه به این که شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گذشته امتحان خود را پس داده و نشان داده که می تواند نقش خوبی برای محور بودن جریان اصلاحات داشته باشد.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری ادامه داد:  به هر حال شورای عالی در کل باید بگویم که نقش یک جبهه را ایفا می کند و در کشور ما هم این کاملا مشخص بوده که حرکت های حزبی به تنهایی راه به جایی نمی برند و حرکت هایی موفق هستند که قالب جبهه ای داشته باشند مانند جبهه اصلاح طلب و اصولگرا. به هر حال سالهاست که با هم رقابت کردند و بر مبنای واقعیت های موجود جامعه شکل گرفتند و احزابی که زیرمجموعه این جبهه ها هستند هم حتما باید سیاست های خود را با سیاست های کلی این جبهه ها از جمله احزاب اصلاح طلب هم به نوعی سیاست های خود را با سیاست های جبهه‌ای اصلاحات هماهنگ کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بین اعضای شورای مرکزی حزب مردم سالاری  برای حضور در شورای عالی سیاستگذاری اختلاف نظر است یا خیر و اعضای دیگر چه نظری دارند؟ عنوان کرد: نظر شخصی بنده این است که همه احزاب از جمله حزب مردم سالاری در این چارچوب باید عمل کنند و دغدغه همه باید این باشد که به وحدت و انسجام درونی هر چه بیشتر اصلاح طلبان کمک کنندتا بتوانیم در انتخابات امسال به موفقیت برسیم.

نظر شما
پرونده ویژه