توسط رییس دفتر رییس جمهور صورت گرفت؛

افتتاح سه طرح آموزشی در دانشگاه گرمسار

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۱:۰۳
کد خبر: ۹۱۲۹۴۳
افتتاح سه طرح آموزشی در دانشگاه گرمسار
سه طرح آموزشی و عمرانی دانشگاه گرمسار روز پنجشنبه با حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و علیرضا آشناگر استاندار سمنان با ۱۲۸ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، فرماندار گرمسار روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های آموزشی و عمرانی دانشگاه گرمسار در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح فضای سبز این دانشگاه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

وحید رجایی ادامه داد: همچنین طرح آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری با حضور واعظی است.

 وی خاطر نشان کرد: گام دوم ساخت ساختمان آموزشی دانشگاه با اعتبار ۹۲ میلیارد ریال امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره‌برداری رسید.

فرماندار گرمسار گفت: با توجه به فعالیت بیش از یکهزار واحد تولیدی و صنعتی در غرب استان سمنان توسعه دانشگاه گرمسار می‌تواند در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی در منطقه تاثیرگذار باشد.

رجایی گفت: زیرساخت‌های توسعه علمی و پژوهشی در شهرستان گرمسار فراهم است و فعالان اقتصادی از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال پایدار بهره ببرند.

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و آموزشی در شهرهای گرمسار و دامغان و شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سمنان در قالب سفر یک روزه به این استان سفر کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز