رحمانی فضلی:

ایستادگی در برابر دشمنان یگانه رمز پیروزی ماندگار است

۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۹:۲۱
کد خبر: ۹۱۳۵۷۱
ایستادگی در برابر دشمنان یگانه رمز پیروزی ماندگار است
وزیر کشور در یادداشت اینستاگرامی به مناسبت اربعین حسینی تاکید کرد: ایستادگی و پایداری در طریق نور و مقاومت مومنانه و ثابت قدم در برابر دشمنان یگانه رمز پیروزی ماندگار و تاریخ ساز است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در متن یادداشت اینستاگرامی عبدالرضا رحمانی فضلی آمده است: تدبیر حق طلبانه حضرت سید الشهدا(ع) رستاخیز مطهری بود علیه ظلمتی که قصد داشت تمامی جلوه های نورانی بعثت حضرت رسول اکرم (ص) را با غباری از فتنه و ابهام و نفاق پنهان سازد، قیام حضرت اباعبدالله(ع)، باطل نفسانی را با تکیه بر ایمان به نور واحد و اصالت حق به چالش کشید و تجلی اسماء و صفات الهی را با خلق عاشورا احیا کرد.

وزیر کشور در یادداشت خود یادآور شد: عاشورا مظهر بیداری فطرتِ پاک و خداجوی انسان بود که ورای تبلیغات نظام اهریمنیِ سلطه زمان با خون سرخ امامِ ثابت قدمان و راست قامتان تاریخ، پژواک توحیدی خود را در سراسر عالم طنین افکن کرد و پس از گذشت قرن ها، این طنین مستمر رهایی بخش در طلیعه تمدن نوین اسلامی و در مراسم جهانی پیاده روی اربعین جوششی طوفانی یافت و حقانیت عاشورا و کربلا را اثبات نمود.

در بخش دیگر یادداشت رحمانی فضلی آمده است: امام حسین (ع) در روز عاشورا ندای هل من ناصر ینصرنی را در ذرات عالم افکند تا همه زمان تا یوم الابد عاشورایی شود و ندای لبیک یا حسین تا ظهور حضرت موعود(عج) تداوم یابد.

در ادامه یادداشت وزیر کشور آمده است: سیدالشهدا(ع) در کربلا خون بهترین حواریون ثارالله را گواه آزادگی و رستگاری قرار داد تا همه عالم به یکباره کربلایی فراگیر شود و هر آزاده ای از هر نقطه ای از جهان برای نیل به آزادی و آزادگی، راه حسین(ع) را بپیماید.

وزیر کشور در یادداشت خود یادآور شد: حضرت اباعبدالله(ع) لطافت روح انسان موحد را در مقاومت راسخ و مستحکم در برابر دشمنان حقیقت و پیروان تاریکی و جهالت با کرامت الهی به تصویر کشید و تابلویی بدیع و ماندگار از منزلت و مرتبت انسان خلق کرد که امروزه مقاومت در برابر زورگویی های وارثان پلیدترین پیروان جهل و ظلمت، همان لبیک به ندای حضرت امام حسین(ع) است و تاریخ عزت و کرامت و جاودانگی نشان داده است که ایستادگی و پایداری در طریق نور و مقاومت مومنانه و ثابت قدم در برابر دشمنان یگانه رمز پیروزی ماندگار و تاریخ ساز است.

نظر شما