پای صهیونیست‌ها به منامه باز می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۱:۲۱
کد خبر: ۹۱۳۵۹۵
پای صهیونیست‌ها به منامه باز می‌شود
الجزیره به نقل از شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هیئتی اسرائیلی روز پنجشنبه برای مشارکت در کنفرانس امنیت دریانوردی در خلیج فارس به بحرین سفر می‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «باراک راوید» خبرنگار شبکه 13 رژیم صهیونیستی جمعه شب به نقل از دیپلمات‌های غربی خبر داد که هیاتی از این رژیم در کنفرانس امنیتی ضدایرانی که قرار است در بحرین برگزار شود، شرکت می‌کند.

بحرین در ماه جاری میلادی میزبان نشستی برای گفت وگو در مورد امنیت آب‌های خلیج فارس خواهد بود. انتظار می رود این نشست هم از جنس نشست ورشو باشد که بهمن ماه سال گذشته در لهستان برگزار شد.
نشست ورشو دستاورد چندانی برای عاملان آن نشست نداشت و بسیاری از مقام‌های ارشد کشورهای دعوت شده به دلایل مختلف در آن شرکت نکردند.
وزارت خارجه بحرین اواخر تیرماه در بیانیه‌ای تأکید کرد که این کشور آماده میزبانی نشست مربوط به امنیت کشتیرانی و هوانوردی با همکاری آمریکا و لهستان و مشارکت بیش از ۶۰ کشور است.
طبق این بیانیه «هدف از این اقدام بحرین، ایفای نقش برای کمک به برقراری امنیت و ثبات منطقه به دلیل خطراتی است که، منطقه را تهدید می‌کند و خطری بزرگ برای دریانوردی و هوانوردی در منطقه است.»
در این بیانیه همچنین تأکید شده است که این نشست «فرصتی برای رایزنی و تبادل دیدگاه کشورها درباره دستیابی به راهکارهایی جهت مقابله با خطر ایران و تضمین آزادی کشتیرانی در این منطقه راهبردی است».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز